Medlem
Doom 4?

Det är ont om information gällande spelet Doom 4. Blir det något eller ... ?

Medlem

Blir väl inte mycket info om D4 innan Rage släpps. Speciellt om det är ID själva som utvecklar D4.

Citat:

Tim Willits did however talk to the press in May 2010 to boast that "it'll be even more awesome than Rage."

Om de ska ha den inställningen så lär de öppna munnen rätt sent. Kanske demonstreras vid QuakeCon 2012 så Rage har hunnit vara ute ett halvår+

Men QC11 är nästa månad så de kanske ger lite mer info då.
En del spelare har ju mentaliteten att inte ens köpa ett annat spel (som samma utvecklare släpper) pga uppföljaren till något de spelat tidigare kommer "snart".
Jag gillar att Rage får en öppen värld och skulle tycka det vore intressant om Doom4 fick något liknande, att springa runt i korridorer har blivit för enformigt.

Medlem

Jag gillade Doom 3 skarpt och ser fram emot Doom 4! Och efter det släppts så kanske Quake 5 så småningom
Den ordningen var det förra gången iaf, dvs när det gällde Doom 3 och Quake 4


signatur

Game long and prosper

Medlem

Dags att svära i kyrkan, Doom 3 var spiken i kistan.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Dags att svära i kyrkan, Doom 3 var spiken i kistan.

Vi får väl se

Medlem

Inga uppdateringar till Doom4? Är det nedlagt?

Medlem
Skrivet av johanp:

Inga uppdateringar till Doom4? Är det nedlagt?

Tror inte att det är nedlagt, ID är inte direkt känd för att ge ut info om sina spel. Kommer säker nåt på QuakeCon eller nåt.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Jag ser fram imot DooM4, Gillade DooM3, så jag kommer säkert gilla 4, hoppas som du att det ta mej tusan snart kommer!


signatur

R.I.P The_maxx

1
Skriv svar