The Secret World tar dig in på herrtoan

Robot
The Secret World tar dig in på herrtoan

Allt är inte vad det verkar på den nya filmiska teasern från det mystiska onlinerollspelet.

#funcom, #the-secret-world


Medlem
The Secret World tar dig in på herrtoan

The Secret World har verkligen underbara CGI-trailers. Skall bli intressant att se hur slutprodukten blir.

Medlem

Kan bli nått, men å andra sidan kommer det till x360 så hoppet är lågt

Medlem

Undrar om Funcom har lånat Square Enix's renderingsmotor? Nämligen inte sätt någon i samma liga som dem tidigare

Medlem
Skrivet av eCore:

Kan bli nått, men å andra sidan kommer det till x360 så hoppet är lågt

Det sa dom om Age of Conan också. Dom utvecklar det ju i huvudsak till PC och portar sen. Om det går.

För övrigt älskar jag konceptet och utvecklaren. Hoppet är högt.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Sköna partytricks han kunde.

Medlem

Hoppet är högt!

Skrivet av BeeJac:

Undrar om Funcom har lånat Square Enix's renderingsmotor? Nämligen inte sätt någon i samma liga som dem tidigare

Nej det är deras egen motor, "DreamWorld". Samma som i Age Of Conan fast något mer uppiffad.

Medlem

jag hoppas verkligen det blir bra!

Medlem

Hoppas verkligen på det här!

Medlem

Jag håller tummarna i kors, hoppas det även kommer gå att spela med mikrotransaktioner! Är verkligen såld på konspirations-temat.


signatur

Game long and prosper

Medlem

Hoppas nåt så otroligt på detta spel, sabba inte detta nu!


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Ohh...härliga Hellblazer-vibbar där.

1
Skriv svar