Space Invaders på väg till vita duken

Robot
Space Invaders på väg till vita duken

Klassiska arkadtiteln är på väg att bli film med Transformers-producent bakom rodret.

#asteroids, #space-invaders


Medlem
Space Invaders på väg till vita duken

Gött, klantar dom det så är det nog inte kul dock..

Medlem

När ska de göra en film baserad på Tetris då :D?

Medlem

Har svårt att se hur detta kan bli bra på film..

Medlem

Med de senaste "aliens invaderar jorden" filmerna så borde väl denna film känns överflödig.
Battle Los Angeles tycker jag fyllde denna macka egentligen, även om utomjordingarnas avsikt för invasionen var lite förvånande och inte direkt vad jag hade hoppats på (kan läsas som att jag inte direkt gillade det).

Medlem
Skrivet av fanboyen:

När ska de göra en film baserad på Tetris då :D?

http://www.youtube.com/watch?v=VE_1KlWFJyA


signatur

Och deras glädje var som svärd

Medlem

Önskar dom fokuserade på att göra film baserat på befintliga scifiböcker .

Finns ju grymt mycket bra rymdepos man kan skriva om för film .

vet att Foundation series, ligger på script bordet och är i planerings fas men tack vare att man valde att köra independency day 2 och ev 3 före detta så får man nog vänta iaf fram tills 2014-15 innan nått händer i bästa fall

Det är iaf vad som sägs.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Öhm... inte mycket att gå på när det gäller handling...


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Instämmer, jag vill också se "Tetris - The Motion Picture", helst regisserad av Michael Bay. Tänk er, 8 människor med olika färger på kläderna bli instängda i en låda, och helt plötsligt börjar färgade kuber ramla ner i lådan. Vem ska överleva, vem kommer hitta en sprängladdning för att förgöra den "onda" kraft som så plötsligt har förändrat deras liv för all framtid?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

MFC
Medlem

Owe Boll?...


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Han inte bra på att alstra storfilmer, men vet vem, han kunde kanske göra underverk med en medioker story?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
1
Skriv svar