Bästa bärbara för beachen – PSP

Robot
Bästa bärbara för beachen – PSP

Med PSVita på ingång sjunger Sonys sex år gamla trotjänare på sista versen. Men för den som vågar ge gamlingen en chans väntar ett föredömligt stort och soligt spelbibliotek. Vi ger er våra sommarfavoriter.

#god-of-war-ghost-of-sparta, #half-minute-hero, #bejeweled-2, #puzzle-quest-challenge-of-the-warlords, #crush


Medlem
Bästa bärbara för beachen – PSP

alternativet "inget av de" borde vara med i omröstningen tycker jag....

Medlem

Lite besviken på de här listorna faktiskt.
Men mina val:

Persona 3 Portable
Metal Gear Solid Peace Walker
Tactics Ogre: Let Us Cling Together
Knights in the Nightmare
Half-Minute Hero

Medlem

Att ni har missat att ta med MGS peace walker...

Skrivet av Jozo:

Att ni har missat att ta med MGS peace walker...

Det handlar ju om strandspel i listan, och Fredde tyckte väl helt enkelt inte att en så cinematisk upplevelse som MGS gör sig så bra på beachen.

Medlem

Hade nog helst spelat Final Fantasy IV: The Complete Collection eller Half-Minute Hero på stranden :). God of war:Ghost of sparta känns lite för mörkt och man lär ju inte se nåt när man ska spela på stranden.

Medlem

En liten fråga som jag känner bör ställas i all vänlighet...

VAR !#%#"¤ ÄR KULA WORLD?! BADBOLL, DET BLIR INTE TYDLIGARE KOPPLING ÄN SÅ!!! (Ja okej, Klonoa Beach Volleyball kanske )

Medlem

Wooooh Half-Minute Hero, yeah baby! XD

Så sjukt jävla roligt och stressigt och udda och bra spel! Väl värt att titta närmare på för er som inte har en susning om vad det är. Enormt glad över hur spelet kom med på den här listan

Medlem

Om man väl masat sig till stranden skall man väl för fan inte sitta och surfa eller spela spel, nej nu får ni allt ta och kamma er.Vuxna / Ungdomar och barn slåss med problemet fetma, och detta blir inte ett dugg bättre utav att man sitter på arslet dagarna i ända.

Är det solsken och varma sommardagar, lägg slantarna på något som betyder något

Lira spel kan ni göra i vinter!


signatur

Denon / Pioneer

Medlem
Skrivet av 7an:

Om man väl masat sig till stranden skall man väl för fan inte sitta och surfa eller spela spel, nej nu får ni allt ta och kamma er.Vuxna / Ungdomar och barn slåss med problemet fetma, och detta blir inte ett dugg bättre utav att man sitter på arslet dagarna i ända.

Är det solsken och varma sommardagar, lägg slantarna på något som betyder något

Lira spel kan ni göra i vinter!

Moralkärring Tänk på alla som läser böcker på stranden då! Och om man solar så vill man kanske ligga still och då är det kul att göra nåt medan.

Men jo, ett strandtennis-set eller varför inte en simtur rekommenderas.

Medlem

Jag är undrande för påståendet att kunna spela i solsken eller lätt skugga?
Är skärmen verkligen god nog för det?

Köpte en av de senaste smartphones som fått ultramycket beröm för just skärmen. Det är knapp man kan orientera sig i dagsljus. Men den detalj man skulle behöva för spel är uteslutet menar jag.

1
Skriv svar