ResiEvil HD fulla med achievements

Robot
ResiEvil HD fulla med achievements

Resident Evil 4 och Resident Evil: Code Veronica X ger upp till 1000 achievement-poäng när de släpps till 360 som nedladdningsbara titlar. Varför? Det vet vi!

#resident-evil-4, #resident-evil-code-veronica-x


Medlem
ResiEvil HD fulla med achievements

Ahhh ge mig nu!

Medlem

Wow kommer det till pc också?

Medlem

Mitt 360 har fått röda ringen för andra gången så släpp det till ps3 med då den funkar fortfarande, dock efter jag laga den

Inaktiv
Skrivet av Palpatine666:

Mitt 360 har fått röda ringen för andra gången så släpp det till ps3 med då den funkar fortfarande, dock efter jag laga den

ps3 funkar fortfarande tills den blir hackad igen.

Medlem

Om det nu släpps på Games of Demand så är det ju inte ens ett Arcade-spel...Ändå skriver du:

"om du skapar ett Xbox Live Arcade-spel och vill ge massor med poäng till de som införskaffar spelet gör du klokt i att släppa det i butik i någon region."

och

"I höst släpps båda nyutgåvorna via Xbox Live Arcade och Playstation Network"

Medlem
Skrivet av StraxDax:
Skrivet av Palpatine666:

Mitt 360 har fått röda ringen för andra gången så släpp det till ps3 med då den funkar fortfarande, dock efter jag laga den

ps3 funkar fortfarande tills den blir hackad igen.

Och Wii varken hackas eller kraschar...men går ändå inte att spela på så länge man styr med viftpinnen och inte den analoga spaken

Man får väl hålla sig till PC helt enkelt

Medlem

¨Resident Evil 4 och Resident Evil: Code Veronica X har 1000 achievements när de släpps till 360 som nedladdningsbara titlar. Varför? Det vet vi!¨

har 1000 achievements poäng att sammla när de släpps..*

Trodde dem hade 1000 achievements först, blev lite paff

Liten Spoiler nedanför
EDIT: och efter att kolla på länken så finns det bara 12st så lite skillnad


signatur

Rwa?

Medlem

Pc version tack!

Medlem
Skrivet av Annanaz:

¨Resident Evil 4 och Resident Evil: Code Veronica X har 1000 achievements när de släpps till 360 som nedladdningsbara titlar. Varför? Det vet vi!¨

har 1000 achievements poäng att sammla när de släpps..*

Trodde dem hade 1000 achievements först, blev lite paff

Du är inte ensam^^


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Javas:
Skrivet av Annanaz:

¨Resident Evil 4 och Resident Evil: Code Veronica X har 1000 achievements när de släpps till 360 som nedladdningsbara titlar. Varför? Det vet vi!¨

har 1000 achievements poäng att sammla när de släpps..*

Trodde dem hade 1000 achievements först, blev lite paff

Du är inte ensam^^

Fixelifix.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Hmm... betyder detta att det blir av att man kan få platinum på PS3 versionerna då ?

Medlem
Skrivet av Kotou:

Hmm... betyder detta att det blir av att man kan få platinum på PS3 versionerna då ?

Det borde nog stämma


signatur

Game long and prosper

Medlem

YESSSSSSSS!!!!!! Jag satt och tänkte på det att det kändes fånigt med 200 gamerscore på ResiEvil 4 HD, spelet är ju så jävla LÅNGT! Eller ja, tog mig 20 timmar första gången, nu kan jag ta mig genom det på 13-15 timmar, men ska man plocka allt så tar det längre tid

Medlem

Games on demand? det släpps i butiker i japan? men får inte fram om det släpps i affär här i Sverige eller om det bara är... XBLA eller GoD?

1
Skriv svar