Glitchers testar Modern Warfare 3

Robot
Glitchers testar Modern Warfare 3

Glitch-gruppen MapMonkeys har kallats in för att hjälpa Infinity Ward finna nivåmissar och slipa till multiplayerläget.

#call-of-duty-modern-warfare-3, #call-of-duty-world-at-war, #call-of-duty-modern-warfare-2


Medlem
Glitchers testar Modern Warfare 3

Är det nödvändigt med tanke på hur små banorna är?

Medlem

@Hannu87. Med tanke på att det funnits en HEL DEL buggar i COD genom historien så är det nog bäst. ^^

Medlem

Låt dom testa BF3 också, vore skönt med minimalt antal gltiches och buggar vid release på spel man kommer spela i år framöver


signatur

Game long and prosper

Medlem

"satte sig igår på ett flyg till California" det heter väl ändå Kalifornien.


signatur

La la la lag!

Medlem

Visst det är bra att dom fixar glitch skit men jag tänker iaf inte köpa MW 3 det blir BF 3 istället

Medlem
Skrivet av Javas:

Låt dom testa BF3 också, vore skönt med minimalt antal gltiches och buggar vid release på spel man kommer spela i år framöver

Om inte annat lära dom lite om bandesign. De må rymma alla COD kartor på en BF bana men... det är då inte flatland etc vilket gör många BF kartor till en enda rapefest ibland.

Medlem

Många företag som har så kallade certification-grupper. Helt enkelt finslipa spel och hitta såna här glitches. En form av QA. BF3 har en sådan grupp i Madrid.

Medlem

Denna gång ska jag testa spela spelet hemma hos kompisar innan köp.Black ops fick bra kritik överallt men ingen klagan på framedrops konstigt nog. Och sen får alla spel minus i lång story och black flopp hade inte lång story alls haha!

Medlem

BF3 är ute då, kommer någon verkligen spela MW3? Inte jag iaf... BF3 all the way!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Finns även i BFBC2 om man är en illvillig liten djävul...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Tråkigt för dem att behöva utsättas för att spela MW3. Eller gör de det frivilligt?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Konstigt att det här ska behöva vara en nyhet. Ett par killar som gör något som var standard en gång i tiden.

Medlem
Medlem
Skrivet av BadMrBox:

Konstigt att det här ska behöva vara en nyhet. Ett par killar som gör något som var standard en gång i tiden.

Jag tänkte detsamma. Sedan när skall det betraktas som något extra och nyhetsvärdigt att man buggtestar ett spel innan släpp?


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

1
Skriv svar