Bungie tar farväl av Halo

Robot
Medlem
Bungie tar farväl av Halo

Det är kanske lika bra det om dom känner att dom inte orkar hålla på med serien mera. nu när det har kommit nya utvecklare så kanske det kommer spel till PC också. yay...

Medlem

Tack för tiden med Halo, Bungie!

Medlem

Tack för allt!

Gärna en fet box sedan med alla Halo-spelen på ett ställe.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Äh, halo har alltid varit och kommer alltid att vara ett skräpspel...


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

tack Bungie för Halo synd bara att det mjölkas vidare

Medlem

Allt efter Halo 2 blev bara sämre och sämre.

Medlem

Myth är fortfarande den bästa spelserien som Bungie har skapat. Halo är extremt blekt i jämförelse.

Medlem

Enda bra och coola med Halo är Masterchief, resten känns överflödigt...


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Inaktiv

Tack för allt Bungie!

Medlem
Skrivet av NaxoS:

Allt efter Halo 2 blev bara sämre och sämre.

Måste hålla med, jag var en stor Halo fan förr i tiden, men blev otroligt besviken på Bungie när det började kännas som de inte orkade bry sig om att hålla Halo fräscht.

Kampanjen i Halo 3 var en besvikelse, men som tur är så ägde multiplayern och är än idag ett av de roligaste spelen jag spelat online. Allt efter Halo 3 sög, trots att Bungie stod för utvecklingen.

Jag tycker det är lika bra att Halo byter studio då Bungie dont give a f*ck längre, kolla Reach....serien skulle ha sett ut så redan vid Halo 3 (minus de noobvänliga power ups man hade i multiplayern)
Hoppas den nya studion lyckas få Halo 4 att bli fräscht för en gångs skull, vilket serien inte varit sen Halo 2


signatur

Game long and prosper

Medlem

De kanske går tillbaka till sina rötter & gör Mac-spel! Kommer fortfarande ihåg hur grymt Marathon var på min Power Mac 8500! För att inte tala om Myth. Halo kanske hade blivit något helt annat om det fortsatt vara ett Mac-spel?

1
Skriv svar