Rocky IV-träning

Flakmonkey
Rocky IV-träning

Min semester inleddes idag vilket markerar starten på en hel veckas softande i Stockholm och norrland. Det kommer med största sannolikhet bli en hel del fiskande, solande, spelande, ätande och drickande men bara för att man ska göra alla dessa saker så ska ju inte det behöva innebära att man måste hålla upp träningen. Visst jag kommer inte ha ett gym att gå till med alla apparater och tränare som finns där, men alla som sett Rocky IV vet ju att lite jävlar anamma och lite upfinningsrikedom slår vilken högteknologisk träning i världen.

Den här veckan kommer jag därför krydda med lite träning där jag tar hjälp av min egen kropp och det som finns till hands. Armhävningar, situps, burpees, stubbar, stenar, trappor ja allt möjligt ska jag använda för att hålla igång ordentligt. Faktiskt dså började jag redan idag i föräldrarnas trädgård där upphopp på sleepers och armhävningar på barnpall var några av övningarna på programmet och det gick faktiskt riktigt bra. Dock måste jag se till att fixa den rätta musiken, lite soundtrack från Rocky-filmerna skulle ju varit lite kul faktiskt...

#blogg

Medlem
Rocky IV-träning

Så bra träningsfilm så det finns ju inget liknande!

Inaktiv

Hearts on Fire av John Cafferty kan jag verkligen rekommendera

Medlem

Man kan ju alltid ta det ett steg längre, som Hannibal ungefär
http://www.youtube.com/watch?v=pfsTKfUT-RQ


signatur
Flakmonkey

Babysteps men har köpt mig ett hopprep nu iaf, Rocky here I come!

1
Skriv svar