Deus Ex: Human Revolution-skaparna om ettan

Robot
Deus Ex: Human Revolution-skaparna om ettan

Deus Ex är en äkta pc-klassiker, vilket har satt en enorm press på Deus Ex: Human Revolution-utvecklarna att nå upp till originalets höjder.

#deus-ex-human-revolution-1, #eidos-montreal


Deus Ex: Human Revolution-skaparna om ettan

Om de inte levererar kommer JC leta upp dem, inte "JC" som i Jesus, utan den andra "J", you know what I am talking about. Givet köp i vilket fall som helst.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Ish
Medlem

Står 26e Augusti på vgreleases.com, är det det som gäller på steam också eller?


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Alla vet att det inte kommer leva upp till ettan men det kan bli ett bra spel.

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Om de inte levererar kommer JC leta upp dem, inte "JC" som i Jesus, utan den andra "J", you know what I am talking about. Givet köp i vilket fall som helst.

John Candy?

Inaktiv

Det som var bra i Deus ex var ju att det fanns lite verklighetsbakgrund till konspirationerna. Hoppas man behållt lite av detta i tvåan och inte bara hittar på något slags framtidsskit utan anknytning till frimurare, MJ12 etc.

Nej, jag har inte skrivit fel för en tvåa har inte släppts. Jag förnekar att det har hänt men minns svagt hur en skiva krasades sönder i mina nävar.


signatur

Förövrigt anser jag att Red Dead Redemption skall släppas till PC.

Medlem

Så länge man kan vara smart och skippa fiender är jag nöjd ... tex släppa lös ett gäng robotar på fienden eller leka med turrents som man hackat. eller helt enkelt bara smita förbi.

Medlem
Skrivet av Exim:

Så länge man kan vara smart och skippa fiender är jag nöjd ... tex släppa lös ett gäng robotar på fienden eller leka med turrents som man hackat. eller helt enkelt bara smita förbi.

Då kan du andas ut - det kan man (samtliga alternativ du nämner). Jag är helt övertygad att detta kommer bli en spelupplevelse utöver det vanliga!

Medlem

Det återstår ju bara att se om det är till det bättre eller sämre att square lägger sig i.
Antagligen kommer vi att få se storslagna miljöer och episka event.

Har svårt att inte inbilla mig om att de kommer göra det till en snyft-historia.
Att hålla samma känsla som ettan gjorde kommer vara svårt då jag själv
anser att spel rent allmänt har fördummats med mindre alternativ och vägar
för att den "vanliga spelaren" ska ha en rolig och effektiv spelsession.

Jag är mycket skeptisk till att det här kommer hålla, det är inte svårt att se igenom
att spelet hypas upp pga ettans glorifiering.

Medlem

Vad är sannolikheten att detta blir bra?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Fan, läste först "skapar om ettan". Hade ju varit nice iofs

1
Skriv svar