Ny Battlefield 3 fan trailer

Medlem
Ny Battlefield 3 fan trailer

Halloj,

satt uppe en natt häromdan och gjorde en liten fan trailer. "A Soldier's mind", som jag tänkte dela med mig av: http://www.youtube.com/watch?v=z9K78vKnELQ&feature=feedu

Dela gärna med er av era åsikter!

Medlem

Musiken passade in mycket bra, och jag tycker du klippte bilderna okej ihop med ljuden, några konstiga saker bara som när killen i radion säger "before the PLR finds you" i ultra-slowmotion, det var fult. Det största problemet är att filmen är alldeles för lång för att vara bara ihopklippta "snuttar" utan röd tråd. Sådana trailers fungerar bäst när de är under en minut (som de flesta teaser-trailers), inte när de är över 4 min.

Betyg: VG


signatur

Imperator

Medlem
Skrivet av Reize:

Musiken passade in mycket bra, och jag tycker du klippte bilderna okej ihop med ljuden, några konstiga saker bara som när killen i radion säger "before the PLR finds you" i ultra-slowmotion, det var fult. Det största problemet är att filmen är alldeles för lång för att vara bara ihopklippta "snuttar" utan röd tråd. Sådana trailers fungerar bäst när de är under en minut (som de flesta teaser-trailers), inte när de är över 4 min.

Betyg: VG

Oj, tillbaka i skolan! Tack för feedback. Jo jag insåg det jag med, men kände ändå för att använda hela musikstycket. Hade jag haft lite större tillgång på klipp hade det nog blivit bättre som du säger. Och mina idéer kl 5 på morgonen kan väl vara lite vridna

edit: Min tanke var först att utgå från tankföraren "Miller". Det blev dock inte så tydligt att han hade flashbacks etc.

inK
Medlem

Hösten är räddad! Bra gjort!


signatur

Every trophy counts...

Medlem

Gott jobbat där!
Är det något jag vill se mer av så är det just BF3, så för min del gör det inget att den var lång!


signatur

Kvalitetskontrollant på Fyffes bananer

Medlem

Tyckte det var en riktigt bra trailer. Nu när jag visste på förhand att det skulle vara tillbakablickar från tanksnubben så kändes det riktigt bra, det du lyckades allra bäst med var valet av musik, tyckte det blev väldigt stämningsfullt pga det.

8/10

Medlem

Me like! Men alldeles för lång. Hade räckt med 1 min 30 sek ungefär.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

Tycker ibland att officiella trailers är riktigt dåliga. T.ex. till BF3 fick jag aldrig någon känsla, de där skrikandet ljudet hjälpte inte heller.

Denna trailer förmedlar en känsla och det tycker jag speciellt bf3 misslyckades med. Den kan vara kort och fortfarande förmedla en känsla ska tilläggas

1
Skriv svar