Far Cry 3-uppvisning version annorlunda

Robot
Far Cry 3-uppvisning version annorlunda

Ubisoft visar i filmarkivet upp hur du kan ta dig an händelserna från E3 2011-presentationen på ett alternativt sätt.

#far-cry-3


Medlem
Far Cry 3-uppvisning version annorlunda

höguplöst?

Medlem

Ligg ner då din jävel, du kan ju fan inte stå på huk där! Aj just fan, det är ju 2011 och prone är överflödigt. -_-

Medlem

Högupplöst?... Mja, Tror det inte ;p
Och prone... Jag vill ligga ner! D: ...


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

wow dem har gjort ngt nytt me serien (farcry/crysis) man går till en by dödar några går vidare ny by dödar några etc etc ZOMG


signatur

Rwa?

Medlem

"1 skill point available" Hmmm, ska dom införa något rpg inspirerat inslag? Btw så skulle dom kört demot på pc, xbox kontroller är mycket värre att sikta med.

Medlem

Det var ju på konsol så upplösningen var väl i stil med den upplösning som COD har för att rymma allt på skivan/få spelet att flyta i hög fps, dvs "sub-HD".

Citat:

COD games' firm commitment to sub-HD rendering resolutions to make this possible, with the Xbox 360 game running somewhere in the region of 1040x608

.

Ser iaf mer fram emot FC3 än MW3, men att man inte kan lägga sig ner i ett så monotont spel som FC kommer inte som en överraskning.
Det skulle varit häftigt att kunna utnyttja miljön mer för att hålla sig gömd längre t.ex. med ett ljuddämpat gevär, men det skulle nog ge för mycket huvudvärk med en extra funktion för "casual-hardcore" gamers.
När kommer denna generations konsoler dö så inte spel behöver våldtas pga deras, hmm, limiterade hårdvara T.T

Medlem

"Press start"...

Hur som, det ser verkligen kul ut faktiskt. Vi får hoppas på det bästa.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Inaktiv

Finns mycket man kan kritisera spelet för men nog fan ser det coolt och underhållande ut.

Medlem

Måste alla vapen pulsera i gult?


signatur

I9 9900 - RTX 3080 - 32GB - 990 pro

Medlem

Får väldigt mycket "har jag inte sett detta innan" vibbar. Nej såg extremt tråkigt och oinspirerade ut! Och varför måste vapen och saker blinka nuförtiden. Är dagens kid-gamers så extremt dumma att de inte fattar att man kan plocka upp vapnet om det inte blinkar. Fy

Inaktiv
Skrivet av PatSupreme:

Får väldigt mycket "har jag inte sett detta innan" vibbar. Nej såg extremt tråkigt och oinspirerade ut! Och varför måste vapen och saker blinka nuförtiden. Är dagens kid-gamers så extremt dumma att de inte fattar att man kan plocka upp vapnet om det inte blinkar. Fy

Lugn och fin nu. Spelet släpps inte förrän nästa år och det är troligt att lysa-blink-funktioner kommer gå att stänga av för mer erfarna spelare.

Medlem

Sålänge spelet får lite mer variation, samt bättre AI än vad Fc2 hade så är jag nöjd! FarCry är ändå inget jag sätter mig ner och nöter i 10 timmar. Mer ett spel som jag bara kan få tvärsug efter, starta upp, spela och ha väldigt roligt någon timme eller två i veckan och va nöjd sen!


signatur

En riktig svensk föds skrikande, lever klagande och dör besviken.

Medlem
Skrivet av PatSupreme:

Får väldigt mycket "har jag inte sett detta innan" vibbar. Nej såg extremt tråkigt och oinspirerade ut! Och varför måste vapen och saker blinka nuförtiden. Är dagens kid-gamers så extremt dumma att de inte fattar att man kan plocka upp vapnet om det inte blinkar. Fy

Håller med, finns så mkt highlighted objects och items i dagens spel. Folk är väl fan inte blinda?

Näfan, man får inte tänka mkt själv i dagens spel.

Inaktiv

Kan bara hoppas att detta blir bra mycket bättre än vad FC2 va.

Medlem
Skrivet av Hannu87:
Skrivet av PatSupreme:

Får väldigt mycket "har jag inte sett detta innan" vibbar. Nej såg extremt tråkigt och oinspirerade ut! Och varför måste vapen och saker blinka nuförtiden. Är dagens kid-gamers så extremt dumma att de inte fattar att man kan plocka upp vapnet om det inte blinkar. Fy

Håller med, finns så mkt highlighted objects och items i dagens spel. Folk är väl fan inte blinda?

Näfan, man får inte tänka mkt själv i dagens spel.

Iochmed att spelet utspelar sig i djungelmijö så tror jag att det kan bli nog så svårt att se vapnen om de inte är highlightade. Tycker det är en löjlig sak att gnälla på...

Att de demar på konsol är däremot en högst valid sak att gnälla på!

Medlem
Skrivet av p4k3:
Skrivet av Hannu87:
Skrivet av PatSupreme:

Får väldigt mycket "har jag inte sett detta innan" vibbar. Nej såg extremt tråkigt och oinspirerade ut! Och varför måste vapen och saker blinka nuförtiden. Är dagens kid-gamers så extremt dumma att de inte fattar att man kan plocka upp vapnet om det inte blinkar. Fy

Håller med, finns så mkt highlighted objects och items i dagens spel. Folk är väl fan inte blinda?

Näfan, man får inte tänka mkt själv i dagens spel.

Iochmed att spelet utspelar sig i djungelmijö så tror jag att det kan bli nog så svårt att se vapnen om de inte är highlightade. Tycker det är en löjlig sak att gnälla på...

Att de demar på konsol är däremot en högst valid sak att gnälla på!

Crysis ett hade då inte highlightade items och där är minst lika mkt jungel som i FC3.

Medlem

Ser ut att bli kul trots att det verkar väldigt fördummat. Hoppas att det finns en inställning som i FC2 där man kan stänga av crosshair, sedan en där man kan stänga av den regenerande hälsan och en så man kan få bort pilarna som pekar vart fienderna är. Då kan det bli awesome!

Medlem
Skrivet av Cedliq:

Ser ut att bli kul trots att det verkar väldigt fördummat. Hoppas att det finns en inställning som i FC2 där man kan stänga av crosshair, sedan en där man kan stänga av den regenerande hälsan och en så man kan få bort pilarna som pekar vart fienderna är. Då kan det bli awesome!

Är väl rätt vanligt att konsol-fps blir fördummade :/

Medlem

Det är ju tusan vad alla ska klaga på allting istället för att kolla på det som är bra. Tycker själv det ser skitbra ut.

Medlem
Skrivet av Weuffel:

Det är ju tusan vad alla ska klaga på allting istället för att kolla på det som är bra. Tycker själv det ser skitbra ut.

så varför ska en spelutvecklare anstränga sig och göra bra spel när folk likt förbannat köper ner dummade spel utvecklade för 12 åringar med koncentrationssvårigheter?
säger inte att fc3 kmr bli dåligt per automatik och det finns endel bra features
tex blind fire osv.Men att, som många gör, klaga på dom som har synpunkter på detaljer tex överdriven highlighting lr förenklat interface är i längden skadligt för spelindustrin.


signatur

jag inte hittat på något vettigt att skriva här än

Medlem

Vad är grejen med "+10" i singleplayer? Vad är det här? Far Cry: Super mario? Annars ser det schysst ut. Förutom då, konsolvarningen och andra småsaker. Men kan nog köra ut det iaf! Kanske inte har något specialvärde och kommer nog inte in i "hall of fame" men det är för tidigt att säga nu.

Medlem
Skrivet av bionicman:
Skrivet av Weuffel:

Det är ju tusan vad alla ska klaga på allting istället för att kolla på det som är bra. Tycker själv det ser skitbra ut.

så varför ska en spelutvecklare anstränga sig och göra bra spel när folk likt förbannat köper ner dummade spel utvecklade för 12 åringar med koncentrationssvårigheter?
säger inte att fc3 kmr bli dåligt per automatik och det finns endel bra features
tex blind fire osv.Men att, som många gör, klaga på dom som har synpunkter på detaljer tex överdriven highlighting lr förenklat interface är i längden skadligt för spelindustrin.

Så att GUI't är enkelt är dåligt? Är det bättre om det är helt överkomplext då?
btw så är det rankat 18+, så vet inte varför du klagar på att det skulle vara för 12 åringar.

Medlem

Ser ju hemskt ut.. Ljussättningen och skuggorna var något av det värsta jag sätt på länge.. Tyvärr.
Modellerna ser även billiga ut, och alldeles för mycket arkadkänsla.
Även det där med blinkande vapen. Nej tack.

Medlem

Finns det någon taktik, variation och valmöjlighet på quicktime eventet som de precis hoppade över i denna film?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av p4k3:
Skrivet av Cedliq:

Ser ut att bli kul trots att det verkar väldigt fördummat. Hoppas att det finns en inställning som i FC2 där man kan stänga av crosshair, sedan en där man kan stänga av den regenerande hälsan och en så man kan få bort pilarna som pekar vart fienderna är. Då kan det bli awesome!

Är väl rätt vanligt att konsol-fps blir fördummade :/

Tvärt om, speciellt de konsolexklusiva blir snarast "svårare"

Medlem

Jag e peppad på det här spelet

Medlem

Varför kommer det upp +10 när han dödar? Inte är det väl multiplayer vi ser?


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av Boomer:

Varför kommer det upp +10 när han dödar? Inte är det väl multiplayer vi ser?

Ser ut som att spelet kommer ha lite RPG-element över sig.

1
Skriv svar