estocolmo

Medlem
estocolmo

Resan har vid det här laget tagit oss till huvudstaden. Jag har bara tagit lite extra semester från allt och det har inneburit även bloggen.
Något fotograferande har det inte blivit heller så jag har inget att visa upp från vår vackra huvudstad. Det känns fortfarande som att komma "hem" och jag lider nog fortfarande av lite hemmablindhet då jag har svårt att se det spännande vackra i staden. För mig ser det ut som det alltid har gjort.

Vi kom ju hit i fredags och började hårt med grillkväll och träffade gamla vänner. En supermysig kväll med god mat och trevligt sällskap.

Det blev inte jättesent men lite guitar hero hann vi med. Dagen därpå var det upp i ottan (nåja, ganska tidigt) för att ta sig till söderstadion och en heldag på Sonisphere-festivalen.

Ett mycket trevligt upplägg med mestadels bra band genom hela dagen. De stora dragplåstren för mig var Mastodon, Mustasch och Slipknot. In Flames är också bra men lite slätstrukna och intetsägande från och till och håller inte en hel konsert om du frågar mig. Det gjorde väl iofs bara Mustasch och Slipknot som höll hög klass och fullständigt manglade oss i publiken med bra musik.

En lång dag/kväll blev det och väl i säng sov jag gott.

Resten av tiden har bestått av fika, middag, vänner och lite shopping på stan. Så även idag då vi ska träffa min best man från bröllopet och äta lite god thaimat på Koh Pangan på söder. En glassdrink på Vampire Lounge ska nog hinnas med också

#blogg

estocolmo

Jag tyckte väll att stämningen i Stan hade ändrats till det lugnare, så manuel var alltså i stan.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Jajamensan!! Tillbaka i den stora staden 

Medlem

Välkommen hem! Om du mot förmodan skulle behöva plåster så är du välkommen till Karolinska.

Medlem

Tack för inbjudan även om jag hoppas slippa utnyttja dina tjänster!

1
Skriv svar