UFC Personal Trainer

Robot
UFC Personal Trainer

Vill du bli en mästare i Ultimate Fighting Championship? Coolers! Då är det dags att köpa en Kinect. Ja, du kan sluta skratta nu.

#ufc-personal-trainer, #wii-fit


Medlem
UFC Personal Trainer

"Att flytta soffbordet går an men hur många är beredda att skuffa undan hörnsoffan? … Nej, inte jag heller."

Det kanske är en del av träningen...


signatur

Victims; aren't we all?

Medlem

Kommer skratta den dagen man ser ett fail klipp på youtube av att nån råkat göra en Spinning Backfist rakt i TVn

Medlem
Skrivet av Droppz:

Kommer skratta den dagen man ser ett fail klipp på youtube av att nån råkat göra en Spinning Backfist rakt i TVn

De får anstränga sig för att komma ikapp alla epic fails med Wii som finns på Youtube.


signatur

Victims; aren't we all?

Medlem

Det här spelet suger röv. Vill du komma i form? Join a fucking gym. Vill du lära dig mma? Börja träna mma. Det här kommer inte få dig i form. Jag är UFC fanboy men farbror Dana vill lura oss med den här smörjan


signatur

MB: ASUS P6TD-DELUXE |CPU: Core i7 960 @ 4.3 Ghz |RAM: 12GB DDR3 CL7 1600MHZ | GPU:RADEON HD 5970 |HD: SSD Corsair Force|

Ish
Medlem

Greg Jackson (Antar att det är han du åsyftar när du säger "coachen") Känns ganska stel och opersonlig som person.
http://en.wikipedia.org/wiki/Greg_Jackson_(MMA_trainer)


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

@ Fredrik Eriksson
Skaffa en "Nyko Zoom for Kinect" så borde du komma runt problemet att flytta soffbordet eller iaf behövs mindre utrymme
http://m.ign.com/articles/1175992

Medlem

blir nästan lack när man börjar mjölka ut MMA sporten på ett sånt här fånigt sätt nej jag håller med Orphantears, joina hellre ett gym eller börja träna MMA om du är sugen istället för sponsra skräp som detta så sporten blir ännu mer mainstreamad och sönder mjölkad av alla möjliga saker


signatur

Suup homie

Medlem

Jag kör EA Sports Active ("more workouts" just nu) på Wii. Den vet om man gör fel och säger till. Går att köra allt där, men väljer att dra kondition på min crosstrainer istället.

Skulle kanske gjort situps o så ändå, men vet för ett faktum att när jag gör dem med EAs just -seriösa- träningsprogram så blir musklerna isolerade (för det känns som stryk).

Svettigt gym - nej, tack.


signatur

Dr Tom
[]#####||(
===================================

Medlem
Skrivet av Orphantears:

Det här spelet suger röv. Vill du komma i form? Join a fucking gym. Vill du lära dig mma? Börja träna mma. Det här kommer inte få dig i form. Jag är UFC fanboy men farbror Dana vill lura oss med den här smörjan

Så du tror att det här inte kommer få en tvspelsnörd / soffpotatis sedan x antal år tillbaka i form?
Och nej det är inte mig jag talar om, men din kommentar är fjortonårig osv. Det kallas en start. Tror du 130 kilo Rudolf känner sig manad att gå ner på gymmet, lr tror du hans tvillinbror som tjyvstartat lite hemma Fetdolf som dratt ner te 110kg känner sig mer manad? Nej precis.. Eller jo precis? Väx upp och tääänk efter, för att du är fjorton och väger 60kg och inte har något att säga till om i den här topicen. Och om ni tror jag skriver d här om mig själv så nej. Jag e 1,92 95kg VÄLBYGGD och förmodligen helluvalot snyggare än 99% av alla haters så..

Medlem
Skrivet av Jerome:
Skrivet av Orphantears:

Det här spelet suger röv. Vill du komma i form? Join a fucking gym. Vill du lära dig mma? Börja träna mma. Det här kommer inte få dig i form. Jag är UFC fanboy men farbror Dana vill lura oss med den här smörjan

Så du tror att det här inte kommer få en tvspelsnörd / soffpotatis sedan x antal år tillbaka i form?
Och nej det är inte mig jag talar om, men din kommentar är fjortonårig osv. Det kallas en start. Tror du 130 kilo Rudolf känner sig manad att gå ner på gymmet, lr tror du hans tvillinbror som tjyvstartat lite hemma Fetdolf som dratt ner te 110kg känner sig mer manad? Nej precis.. Eller jo precis? Väx upp och tääänk efter, för att du är fjorton och väger 60kg och inte har något att säga till om i den här topicen. Och om ni tror jag skriver d här om mig själv så nej. Jag e 1,92 95kg VÄLBYGGD och förmodligen helluvalot snyggare än 99% av alla haters så..

Jag är 182, väger 108 kg på 14% kroppsfett, blivande Personlig Tränare, Jag tränar varje dag mellan kl 11-13.00 på SATS regeringsgatan i Stockholm. Du är mer än välkommen att köra några träningspass med mig, behöver alltid någon som passar när man kör bröstpassen och ibland ryggpassen. Jag hobbytränar även mma och har varit på 2 st UFC event live i USA, mma är en riktigt stor hobby för mig. Nu när vi introducerats för varandra så kan vi ju prata om topicen: UFC personal trainer är ett skräp spel enligt mitt tycke, men missta mig inte, jag tycker alla träna hemma spel är dåliga. Många av de klienter jag pratat med som du beskriver (överviktiga Rudolf) har nämnt att de oftast suttit vid datorn/tvspelet och köpt allehanda (wii-fit o liknande) träningsspel som inte gett de något resultat. För det handlar inte om 20-30 minuter träning då o då framför tvn som ger resultat. Klienterna säger att de oftast tappar intresset och inte kör lika intensivt och en del åt till o med snask o annat skit när de körde dessa spel för de var så vana vid att göra det i samband med tv-spelande. Det handlar om att våga ta steget ut ur huset. Det är oftast då den mentala ändringen och inställningen sker till att bryta invanda mönster och göra något nytt. Det enda jag ser när ser den här typen av spel är ett sätt att mjölka pengar, vilket inte är ett fel i sig, men det kommer inte få dig i form. Det är min åsikt.


signatur

MB: ASUS P6TD-DELUXE |CPU: Core i7 960 @ 4.3 Ghz |RAM: 12GB DDR3 CL7 1600MHZ | GPU:RADEON HD 5970 |HD: SSD Corsair Force|

1
Skriv svar