Monkey Island släpps i unik dubbelbox

Robot
Monkey Island släpps i unik dubbelbox

Specialutgåvorna av de två första Monkey Island-spelen kommer att släppas i en unik samlingsbox. Bland annat kommer vi att bjudas på artwork från en nedlagd Monkey Island-film.

#the-secret-of-monkey-island-special-edition, #monkey-island-2-special-edition-lechucks-revenge


Medlem
Monkey Island släpps i unik dubbelbox

Har ju redan originalen samt de nya special edition utgåvorna men herrejävlar vad jag älskar dessa spel så det kommer ju garanterat bli ett köp!

Redaktör
Ponny

Klart grabben ska ha en apa!


signatur

En Bamseponny av folket

En trehövdad apa!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Önskar att dom hade gjort remakesen med samma artstyle som Curse of Monkey Island, isf hade det blivit ett köp. Som det är nu ser det ju ut som Guybrush har en klase bananer på skallen :/ (ingame alltså)


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

på tiden att man kan köpa spelet riktigt!
digital download duger inte.


signatur

// Bacon <3

Medlem
Skrivet av Zymac:

Önskar att dom hade gjort remakesen med samma artstyle som Curse of Monkey Island, isf hade det blivit ett köp. Som det är nu ser det ju ut som Guybrush har en klase bananer på skallen :/ (ingame alltså)

Verkligen, vill även se en HD-uppdatering av Curse.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Har ju redan spelat igenom spelen... men jag måste nog köpa detta också!

Medlem
Skrivet av Zymac:

Önskar att dom hade gjort remakesen med samma artstyle som Curse of Monkey Island, isf hade det blivit ett köp. Som det är nu ser det ju ut som Guybrush har en klase bananer på skallen :/ (ingame alltså)

Jag önskade att de hade gjort grafiken som fanns i "Monkey Island 2 - Special Edition E3 2010 Trailern"

-> http://www.youtube.com/watch?v=64VID7IoXrI


signatur

| R7 3800x | be quiet! Dark Rock 4 Pro | Gigabyte X570 Aorus Elite | Aorus RGB 2x8GB 3200mhz cl16 |
| Nvidia RTX 2060 Super | Kingston A2K 250GB + 1TB + KC2500 2TB | Corsair RM750 | Fractal Design Meshify C |

Har köpt någon STEAM variant som jag inte hunnit testa än, så jag skippar det här och övar på min tyska istället.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Mithos-SWE:
Skrivet av Zymac:

Önskar att dom hade gjort remakesen med samma artstyle som Curse of Monkey Island, isf hade det blivit ett köp. Som det är nu ser det ju ut som Guybrush har en klase bananer på skallen :/ (ingame alltså)

Jag önskade att de hade gjort grafiken som fanns i "Monkey Island 2 - Special Edition E3 2010 Trailern"

-> http://www.youtube.com/watch?v=64VID7IoXrI

Shiit, sådär skulle det sett ut!!

Det säkert flera som tänker som mej. -Köper jag spelet kanske de gör nya MI spel.
Redan spelat ut alla flera gånger men iallafall.

Medlem

började spela det för ett år sedan och fy fasen va bra det var!

Medlem

Tyvärr skapas inte sån här spelmagi på samma sätt längre, kidsen vill bara åt de nya cod eller battlefield. This is magic!

Medlem

Sweeeeet, ska införskaffas


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Varför vill jag köpa det här när jag har båda spelen på Xbox Live Arcade?
...*sigh* I hate myself

Medlem
Skrivet av DarkZide8:

Varför vill jag köpa det här när jag har båda spelen på Xbox Live Arcade?
...*sigh* I hate myself

Folk borde ta av sig nostalgibrillorna och inse att det är just på grund av dem som de släpper
remakes som dessa.

edit: svarar mig själv genom att lägga till; nya generationen måste ju uppleva de här spelen.

1
Skriv svar