Gameplay från Stronghold 3

Robot
Gameplay från Stronghold 3

Bygg det största slottet! Men pesten tar dig kanske ändå.

#stronghold-3


Medlem
Gameplay från Stronghold 3

Jag föredrar nog ändå originalet i 2d. Det var lite charmigare på något sätt.

Medlem

Hoppas detta blir bra, spelar 1:an fortfarande ibland.

Medlem

ja 1an var bra... 2an var inte så bra.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Åh vad jag längtar.


signatur

Redigerat 2010-05-23 13:37 av dig

Medlem

Blev tyvärr inte speciellt upphetsad över denna trailer. Hoppas endå att spelet blir bra.

Medlem

Såg inte mycket gameplay, men sure :S Håller med Mhorix, såg inte vidare tilltalande ut rent grafiskt. Hoppas dom släpper ett demo.

Medlem

1:an var bra o håller fortfarande.
2:an sög o likaså ser 3:an ut att göra. Jag vill ha hundra/tusentals trupper på skärmen. Inte ynka 99 st.

Medlem

Vet inte om de har varit inspärrade i ett medeltida slott ett tag, men grafiken är ju medeltida(!) ska det det här se inbjudande ut!


signatur

För att spel ska vara kul ^^

Medlem

Haha, men allvarligt - I grafiskt sett toppresterande spel, Crysis brukar väl nämnas i de sammanhangen, gnälls det för att man lägger för mycket pulver på grafik och mindre på story/gameplay och man minns genast de gamla goda tiderna där spel var halv-fula, för sin tid, men magiskt fängslande.

Så kommer då ett nytt spel som inte pompar och ståtar med übermycket grafiskt lull-lull, och vad händer då? ...... jeez -.-'

Medlem
Skrivet av Sabel1:

Haha, men allvarligt - I grafiskt sett toppresterande spel, Crysis brukar väl nämnas i de sammanhangen, gnälls det för att man lägger för mycket pulver på grafik och mindre på story/gameplay och man minns genast de gamla goda tiderna där spel var halv-fula, för sin tid, men magiskt fängslande.

Så kommer då ett nytt spel som inte pompar och ståtar med übermycket grafiskt lull-lull, och vad händer då? ...... jeez -.-'

+1

Medlem

Vill klaga på det grafiska men inte gällande upplösning på texturer och dylikt utan mest att det ser väldigt... tråkigt ut. Okej för att allt inte behöver ha en färgpalett som WoW men blir ju näst intill deprimerad av trailern. Sen att sekvenserna emellan gameplay bitarna ser ut att vara från nittiotalet höjer ju inte heller förväntningarna.

Medlem

Kan ju bara säga att bådra trailerserna har fått mig att skratta, älskar fullständigt det där kung ansiket, känns lite som deras egna version av rageguy. Och sluta klaga på grafiken, jag menar det är ju inte fult, visst kanske inte världens snyggaste spel, men jag är inte ute efter sådana spel utan jag är ute efter ett spel som man kan spela om flera gånger, där du inte kan upprepa samma saker varje gång utan får improvisera helt utefter hur AIn gör. Detta är vad Stronghold 1, Stronghold 2 har gett mig, fär åven lägga till Stronghold Legends som även det gav en hel del bra timmar, men detta förmodligen endast för att jag lirade online.


signatur

Rädda skogen ät en bäver

Medlem
Skrivet av Sabel1:

Haha, men allvarligt - I grafiskt sett toppresterande spel, Crysis brukar väl nämnas i de sammanhangen, gnälls det för att man lägger för mycket pulver på grafik och mindre på story/gameplay och man minns genast de gamla goda tiderna där spel var halv-fula, för sin tid, men magiskt fängslande.

Så kommer då ett nytt spel som inte pompar och ståtar med übermycket grafiskt lull-lull, och vad händer då? ...... jeez -.-'

Själv är jag inte så mycket för målade kugghjul 2011...;)


signatur

För att spel ska vara kul ^^

Medlem

Vad grafikkåta alla ska vara då

Medlem

Jag som tyckte det såg mysigt ut!

Medlem

Fan vad dåliga trailers dom gör men detta kan nog bli kul!

Medlem

Tvåan är bästa i serien. Längtar verkligen till trean.

1
Skriv svar