Harry Potter and the Deathly Hallows – Part 2

Robot
Harry Potter and the Deathly Hallows – Part 2

Den allra sista delen av den sista delen (jo, det ska stå så) om Harry Potter är här. Frågan är om kungen av medelmåttighet lyckas resa sig ur sitt färglösa träsk?

#harry-potter-and-the-deathly-hallows-part-2


Medlem
Harry Potter and the Deathly Hallows – Part 2

tycker spelet ser väldigt bra ut på många av spelderna (grafiskt) men som ni skriver så värkar spelet väldigt dåligt på dom andra punkterna


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem

"Och målet är självklart att slå lord Voldemort på näsan."
Haha, klockren bildrubrik. Som oftast på FZ

Medlem

Man hoppas på ett bra harry potter spel men nejdå. 50 spänn på att ''harry potter online'' kommer att släppas nån gång xD

AW8
Medlem

Ett äkta filmlicensspel, alltså.


signatur

PC gamer 'til I die.

De här spelen är inte för den vane eller kräsne gamern, det vet EA, därför anstränger de sig inte.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Jag har alltid önskat mig ett HP spel där man skapar en egen karaktär och får börja som elev på Hogwarts parallellt med storyn från böckerna. Där blir man sedan placerad i ett av 4 housen. Att få uppleva och se historien från ett nytt och fräscht perspektiv samt att ha valmöjligheter att utforma och skrättarsy sin upplevelse.


signatur

Everyday I worry all day

"Angelino", det hade varit det ultimata Harry Potter-spelet, att skapa sin egen Hogwartskaraktär, men det finns nog inget intresse från EAs sida att läga tre år på att producera ett spel. De har redan gått ut i media och sagt att de letar efter nästa "blockbuster".


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Gears of Potter

Medlem

Hade ett Hary Potter spel, tycker inte det är värt att köpa något nytt.

Medlem

satsar en femma på att det kommer en Lego Version av detta.

Medlem
Skrivet av Angelino:

Jag har alltid önskat mig ett HP spel där man skapar en egen karaktär och får börja som elev på Hogwarts parallellt med storyn från böckerna. Där blir man sedan placerad i ett av 4 housen. Att få uppleva och se historien från ett nytt och fräscht perspektiv samt att ha valmöjligheter att utforma och skrättarsy sin upplevelse.

Det hade faktiskt kunnat bli ett riktigt grymt spel för Harry Potter fans, t om jag skulle nog nappa på det upplägget. Jag var HP fan innan det blev mörkt och krig av skiten.

Potter var som bäst när det var en ljus saga som mest handlade om en skola där ungarna lärde sig magi, inte andra världskriget i trollkarlsvärlden -_-

Jag håller tummarna på att någon spelskapare tänker samma idé som du gör


signatur

Game long and prosper

Medlem

Tycker det är jätte fult hur man skjuter förhäxningar, det borde vara som i HP5 där man gör olika rörelser för olika förbannelser

Inaktiv
Skrivet av Angelino:

Jag har alltid önskat mig ett HP spel där man skapar en egen karaktär och får börja som elev på Hogwarts parallellt med storyn från böckerna. Där blir man sedan placerad i ett av 4 housen. Att få uppleva och se historien från ett nytt och fräscht perspektiv samt att ha valmöjligheter att utforma och skrättarsy sin upplevelse.

+1
Har tänkt lite i samma banor.

För övrigt är jag inte mycket för filmerna heller om jag ska vara ärlig. Böckerna spelar i en annan liga


signatur

War never changes.

1
Skriv svar