Forum för musikspel?

Medlem
Forum för musikspel?

Rockband, Guitar hero, DJ hero osv... samt tillbehör.

Vad säger ni?


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Behövs det verkligen? Rock Band i all ära (<3) men jag känner att intresset för musikspel minskar allt mer.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Alldeles för smalt, alldeles för lite intresse... tyvärr. Är vad jag tänker, åtminstone.

Medlem

Fortfarande en genre för sig.. som också fortfarande är stor.
Men det får väl FZ avgöra.


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Det diskuteras inte nog för att motivera något sådant. Finns intresset och det dyker upp massa trådar som berör ämnet så är det klart det ska finnas, men i nuläget är det väldigt tunt utav dem


signatur

Videomupp

Medlem

Var är alla trådar som motiverar en egen forumdel? Jag skummade igenom första sidorna på alla plattformar och såg inte en enda. Vill inte låta elak, bara undrar.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Men ett forum om spelmusik!


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Skrivet av conthox:

Var är alla trådar som motiverar en egen forumdel? Jag skummade igenom första sidorna på alla plattformar och såg inte en enda. Vill inte låta elak, bara undrar.

Hmm, förstår inte riktigt frågan om jag ska vara ärlig, men jag försöker förklara ändå

Just nu så är det ganska generella forumavdelningar, men vissa mer specifika finns, såsom BF och CoD forumet, då det förs diskussioner runt specifikt dessa spel hela tiden. Nu är det mycket mer generella forumsavdelningar än innan, men om vi märker att det är enormt mycket trådar om ett visst spelrelaterat ämne, ja då hamnar det på tapeten att införa en ny del Just musik är det dock ganska lite diskussion om tyvärr samt att vi gick från genrefördelningen till ett mer plattformsbaserat sådant.


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av WildThing:
Skrivet av conthox:

Var är alla trådar som motiverar en egen forumdel? Jag skummade igenom första sidorna på alla plattformar och såg inte en enda. Vill inte låta elak, bara undrar.

Hmm, förstår inte riktigt frågan om jag ska vara ärlig, men jag försöker förklara ändå

Just nu så är det ganska generella forumavdelningar, men vissa mer specifika finns, såsom BF och CoD forumet, då det förs diskussioner runt specifikt dessa spel hela tiden. Nu är det mycket mer generella forumsavdelningar än innan, men om vi märker att det är enormt mycket trådar om ett visst spelrelaterat ämne, ja då hamnar det på tapeten att införa en ny del Just musik är det dock ganska lite diskussion om tyvärr samt att vi gick från genrefördelningen till ett mer plattformsbaserat sådant.

Jag kanske var lite otydlig i mitt inlägg, det var riktat till bent toe.

Poängen med mitt inlägg var i princip det som du skrev oven, att det inte finns så många trådar om just musikspel som motiverar en egen forumdel för den kategorin av spel.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

personligen tycker jag att det är en bra idé. Men som sagt är intresset för det allt för lite.

1
Skriv svar