Nästa Fallout-DLC släpps strax

Robot
Nästa Fallout-DLC släpps strax

Den 19 juli släpps nästa Fallout: New Vegas-DLC (det är bara fem dagar dit, om du inte orkar räkna). Vi har fångat Old World Blues på Film.

#fallout-new-vegas


Medlem
Nästa Fallout-DLC släpps strax

Är ni helt säkra på siffran åtta? Vad jag vet så kommer det bara bli fyra totalt, alltså en till efter Old world blues.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem
Skrivet av StrongBad:

Är ni helt säkra på siffran åtta? Vad jag vet så kommer det bara bli fyra totalt, alltså en till efter Old world blues.

jag blev oxå förvånad över 8 (!!) DLC. Det låter alldeles för många... men hej, ju mer Obsidian Fallout-material till mig destå bättre!

Redaktör
Ponny

"According to sources at Bethesda, four more DLC packs are in production (other than Dead Money), with a further two in consideration; a total of eight DLCs are planned for New Vegas.[31] Honest Hearts, Lonesome Road and Old World Blues have been confirmed as the titles for three of the packs."

Var vad jag hittade. Fyra är bekräftade, men fyra ytterligare planeras.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Okej, där ser man. Hoppas du har rätt.

Jag får min info från en fandriven Wiki: http://fallout.wikia.com/wiki/Fallout:_New_Vegas_add-ons

"No further add-ons have been confirmed other than the four listed. Directly above the Lucky 38 presidential suite snow globe stand there is a shelf meant for snow globes from add-ons. The shelf has four spaces; one for each of the confirmed add-ons."

Men kommer det åtta så blir ingen gladare än jag.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Redaktör
Ponny

Grävde lite mer, uppdaterade så att det känns mer korrekt och hittade en länk som jag klistrade in i nyheten. Den är åldersstigen, men kändes relevant. Sant är att fyra bekräftats, men planer på ytterligare fyra finns. Låt oss hoppas på det bästa.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Alltid kul med DLC! dvs till spel som faktiskt är roliga... annars är det mjölkning

Medlem

Väntar på något liknande Game of the Year edition för New Vegas och köper alla DLC på en gång...

Medlem

kul! har bara köpt dead money än dock....kan de inte bara släppa allt samtidigt...arrgh

Medlem
Skrivet av MasterKJK:

Alltid kul med DLC! dvs till spel som faktiskt är roliga... annars är det mjölkning

Är det inte alltid mjölkning då eftersom där alltid finns någon som inte tycker spelet är roligt? Eller du tror alla tycker som du kanske?

Inaktiv

Spelet har NOLL replay value efter att jag har klarat det en gång, då jag gör precis allt som går samt utforskar allt på första gången.

Ge mig ett nytt spel!


signatur

a"C"RED -

Medlem
Skrivet av darknshy:

Spelet har NOLL replay value efter att jag har klarat det en gång, då jag gör precis allt som går samt utforskar allt på första gången.

Ge mig ett nytt spel!

Med tanke på att det finns minst fyra olika sätt att avsluta spelet på (beroende på vilken sida du väljer) så håller jag inte med om att det går att göra allt på första gången.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av darknshy:

Spelet har NOLL replay value efter att jag har klarat det en gång, då jag gör precis allt som går samt utforskar allt på första gången.

Ge mig ett nytt spel!

Med tanke på att det finns minst fyra olika sätt att avsluta spelet på (beroende på vilken sida du väljer) så håller jag inte med om att det går att göra allt på första gången.

Håller helt med om att det finns stor replayability. Sätt mål på att klara av det på ett annat sätt, klara det så fort som möjligt tex, med en annan faction, kör som tribal å klara allt med melee, kör stealth å sneaka dig igenom allt
Go bananas!

Medlem

Det är/blir bra låt Obsidian hölla på med Deras New Vegas, så mycket dom kan så Bethesda får focusera på Fallout 4!


signatur

Requiēscat in pāce ~

Inaktiv
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av darknshy:

Spelet har NOLL replay value efter att jag har klarat det en gång, då jag gör precis allt som går samt utforskar allt på första gången.

Ge mig ett nytt spel!

Med tanke på att det finns minst fyra olika sätt att avsluta spelet på (beroende på vilken sida du väljer) så håller jag inte med om att det går att göra allt på första gången.

Det är inget kul att spela spelet med målet att få en annan ending när man vet exakt hur man ska gå till väga.


signatur

a"C"RED -

Medlem
Skrivet av ernstp:

Väntar på något liknande Game of the Year edition för New Vegas och köper alla DLC på en gång...

Samma här, enda smarta man kan göra. Dessutom som en ren bonus, brukar GOTY versionen av Fallout spel vara nästan fria från irriterande buggar och helt spelbara
8 DLC = DLC kostar tillslut mer än collectors edition av själva spelet XD

Avstängd

@ Grumbledock
Njae, F3-goty var helt sjukt dåligt gjort, iaf till ps3. Jag kunde inte klara operation anchorage tack vare alla buggar, jag fick max 1 fps när jag gick ut ur tältet på OA...
Men jag hoppas de har lärt sig.

Medlem

Är det värt att köpa den här?

Medlem

Jag är då nöjd över de 2 som kommit speciellt Dead Money gillade jag skarpt Honest Hearts var helt okey, kul att komma lite längre in i historierna man hörde när man lirade igenom new vegas första gången. Forsätter de göra bra DLC gärna för mig mer av det goda. Men de får inte glömma av att göra en 4a i serien också

Medlem
Skrivet av voicu:

Jag är då nöjd över de 2 som kommit speciellt Dead Money gillade jag skarpt Honest Hearts var helt okey, kul att komma lite längre in i historierna man hörde när man lirade igenom new vegas första gången. Forsätter de göra bra DLC gärna för mig mer av det goda. Men de får inte glömma av att göra en 4a i serien också

Trodde jag var ensam om denna uppfattning, Dead Money är det bästa (trots sina två ända brister; side-quests och resa tillbaks till Sierra Madre) som har hänt New Vegas. Klockren och relativt kreativ story!

Honest Hearts har jag spelat igenom tre gånger nu och det får tusan vara nog. Lågt tempo och för simpelt. Dock kul med stor värld att utforska/resa tillbaka till samt några side-quests.

Hoppas Old World Blues blir av en liten blandning mellan DM och HH. IN THE NAME OF SCIENCE!

1
Skriv svar