8 CD-ROM EXTRAVAGANZA

Redaktör
Ponny
8 CD-ROM EXTRAVAGANZA

En del försäljningsargument fungerar bättre än andra. 8 CD-ROM EXTRAVAGANZA är just en sådan. Nu har jag fått hem Black Dahlia och jag är i extas över alla extravaganza. Åtta skivor? Logiskt sett borde det innebära att spelet är åtta gånger så bra som allt annat. Jag älskar logik.

Det här spelet kommer att bli en perfekt kamrat när jag blir en gräslig änkling om någon vecka eller två. Mysterim, mord och smågodis (fast det sista ska jag stå för själv).

[ia=28190; large]
Tack för tipset bästa Mr. Traveller.

#blogg


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
8 CD-ROM EXTRAVAGANZA

Mitt Största Pc-spel är X-files : The Game på 7 skivor
helt sjukt stort med 7 skivor 1998


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Redaktör
Ponny

Ah! Det har jag också, så då är mitt rekord slaget. Hmmm... undrar vilket spel som har rekord i antal cd-rom?


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Vet inget om ett rekord men mesta jag hört är 10 cd's för Unreal Tournament 2004. Tror det var någon special edition eller så.


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Redaktör
Ponny

Mjo... men var spelet på alla skivorna? Eller var det diverse dokumentärer och annat lullull med också?


signatur

En Bamseponny av folket

Enjoy your FMV hell! Muhahahaha!
(Det var så lite så, tipsa gärna tillbaka om några Rune Factory nyheter dyker upp )


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Mjo... men var spelet på alla skivorna? Eller var det diverse dokumentärer och annat lullull med också?

Ja, det vet jag faktiskt inte. Phantasmagoria hade ju ett gäng cd's med minns jag, tror det var 8.


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

har fortfarande kvar Kings Quest V på 5.25" Floppie. Hela 13 stycken! Omg!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Redaktör
Ponny

13! Du sa 13? 13!

Hum... 8 skivor är också en skara. Rekord rentav?


signatur

En Bamseponny av folket

Redaktör
Ponny

Angående Rune Factory – självklart!


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Monkey Island 2, mina olaga kopior dvs, var också på 12-13 disketter.

1
Skriv svar