Robot
Rayman Origins

Sagor utan lyckliga slut suger och just detta såg ut att bli Raymans öde. Men den lealöse fransmannen dumpade psykoskaninerna på soptippen och återupptäckte sina rötter. Resultatet? Ett av 2011 års mest lovande spel. Vi provspelar Rayman Origins.

#rayman-origins, #far-cry-3, #raving-rabbids-alive-kicking, #new-super-mario-bros-wii


Moderator | Testpilot
Rayman Origins

Första Rayman är ju så jävla bra!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Ser awesome ut

nu kommer jag väl bli mördad . men jag hoppas det inte är lika förbannat svårt som Rayman till PS1


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Inaktiv

Spelade rayman näg jag var mindre och klarade aldrig en del där man blev jagad av någon ondsint gubbe som liknar rayman. Stressmoment.


signatur

a"C"RED -

Medlem

Ser helt underbart ut

Medlem
Skrivet av darknshy:

Spelade rayman näg jag var mindre och klarade aldrig en del där man blev jagad av någon ondsint gubbe som liknar rayman. Stressmoment.

Var det den där Rayman klonen typ? Som gjorde exakt som du gjorde? Om så var den hardcore för mig Tyckte också det var skitsvårt ibland

Inaktiv
Skrivet av Voorhees:
Skrivet av darknshy:

Spelade rayman näg jag var mindre och klarade aldrig en del där man blev jagad av någon ondsint gubbe som liknar rayman. Stressmoment.

Var det den där Rayman klonen typ? Som gjorde exakt som du gjorde? Om så var den hardcore för mig Tyckte också det var skitsvårt ibland

Aa precis


signatur

a"C"RED -

Medlem

Ser ut som tecknad film.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Ah nu fick jag väldigt mycket lust att köpa det här spelet och börja spela direkt med 3 av mina egna kompisar....
Men jag får väl nöja mig med en ny omgång utav New Super Mario Bros Wii sålänge!

Medlem

Kommer fan ihåg ettan! Best music evah!

Medlem

Älskade originalet, förstår dock inte varför folk kallar det svårt. Jag må vara värdelös på att spela t.ex. MW2 på svåraste men Rayman var aldrig några problem? Hur som så ser detta fantastiskt ut, ett givet "dag 1" köp.

Medlem

Det ser riktigt bra ut och jag hoppas det är brutalt svårt! Donkey kong country returns på wii var helt fantastiskt.


signatur

// Bacon <3

Medlem

Gameplayen ser bra ut, blir musiken lika bra blir det ett köp


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Rayman är fett bäst

Medlem

JAAAA! Vilka minnen man har från Rayman på PS1, detta blir ett givet köp så fort det släpps!

Medlem

Rayman The Great Escape var ett av de första spelen jag spelade. Man fick det till datorn vi köpte. Oj vad roligt jag hade. Borde nog försöka klara det när jag tänker efter....

Medlem

Ett givet köp är det.

Medlem

deta ser ju helt JÄVLA AWSM UT!! :DDDDD

Måste spela igenom föregångarna kanske


signatur

Rwa?

Medlem

För den som är intresserad så finns "Rayman 2: The great Escape" och "Rayman 3: Hoodlum Havok" på Good Old Games för 6 dollar styck:)


signatur

Where are we runnin'?

Medlem

Åh ser riktigt skoj ut gillade första Rayman!

Medlem

Ohhh! Testade bara Rayman 1 lite grann men hade Rayman Hoodlum Havoc, och fy fasen vilket bra och roligt spel!!

Medlem

rayman 1 är ett spel jag har så jävla goda minnen ifrån. jag älskar det faktum att ubisoft har förstått att fansen vill tillbaka till rötterna, därav rayman:origins.. givet köp....


signatur

-=Half-Life=-
-=TFC=-

1
Skriv svar