Inget Skyrim-demo

Robot
Inget Skyrim-demo

Spelet är för stort och komplext för att ett simpelt demo ska göra det rättvisa, enligt Bethesda.

#bethesda, #the-elder-scrolls-v-skyrim


Medlem
Inget Skyrim-demo

Äsch, det behövs inget demo för att övertyga mig om att köpa detta spel

Medlem

Så med andra ord, tutorialen/första 0.5-1h av spelet är så sunkigt att ett demo skulle skrämma iväg potentiella köpare?

Medlem

"Och nej, inga lustigheter om att man kan testa det "olagliga" demot."

Nåväl, ni vet vad jag tänkte säga iaf.

Medlem
Skrivet av Hannu87:

Demo finns alltid, åtminstone till pc.

ånej...:O nu spetsades en liten söt delfinunge till döds


signatur

jag inte hittat på något vettigt att skriva här än

Medlem

Fan va dåligt. Jag köper spelet med eller utan demo men tycker ändå att det är dåligt att inget demo släpps så dom som inte vet mycket om dessa spel kan ej testa innan köp. Som sagt jag kommer köpa det men ändå extremt dåligt av dom. Ogillar Bethesda Softworks mer och mer asså

Medlem

inte förvånad hadde inte räknat med ett demo endå

Skrivet av xermalk:

Så med andra ord, tutorialen/första 0.5-1h av spelet är så sunkigt att ett demo skulle skrämma iväg potentiella köpare?

ett demo skulle förmodligen bara bestå av "tutorialen" vilket inte visar vad spelet är för nått bara kåntrollerna + början av storyn


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Skrivet av Hannu87:

"Och nej, inga lustigheter om att man kan testa det "olagliga" demot."

Nåväl, ni vet vad jag tänkte säga iaf.

Jo, jag har sett dig skriva det så många gånger nu så jag tänkte flika in en preemptive strike den här gången.

Medlem
Skrivet av bionicman:
Skrivet av Hannu87:

Demo finns alltid, åtminstone till pc.

ånej...:O nu spetsades en liten söt delfinunge till döds

tänk på att det brkar även alltid finnas till 360 och en litte delfin unge dör för varje sådan ochså jävlar vad jag skall tanka detta bara för det men blir ju ett köp ochså men massa tankande för att döda delfiner *skiner som en sol*


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem

Är det ett spel jag inte behöver ett demo till för att blint förhandsboka så är det nog Elder Scrolls...

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av Hannu87:

"Och nej, inga lustigheter om att man kan testa det "olagliga" demot."

Nåväl, ni vet vad jag tänkte säga iaf.

Jo, jag har sett dig skriva det så många gånger nu så jag tänkte flika in en preemptive strike den här gången.

hehe

Medlem

Förväntade sig verkligen någon att det skulle släppas ett demo?


signatur

Redigerat 2010-05-23 13:37 av dig

Medlem

Årets mest givna köp. Här behövs inget demo.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Av ren princip säger jag: Det är dåligt att vi inte får en spelbar demonstration.

Edit: Nåväl modbarheten gör det inte lika viktigt. Jag tittade på filmen i artikeln och såg saker jag gärna skulle vilja ändra på.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Synd att det inte kommer något demo, men spelet blir ju så mycket roligare om man inte vet vad som kommer hända.

Medlem

Tror nog inte det behövs ett demo till detta, men man vet aldrig. Får väl läsa lite recensioner om man tvekar.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

tror jag läst det här förut, "för stort och svårt att begränsa detta spel till ett demo", kanske var GTA IV.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Äsh ett demo duger inte för att syna deras spel ändå. Scriptbuggarna kommer inte förrens en bit in i deras spel ändå.

Medlem

Vem är idioten som intervjuar?

Medlem
Skrivet av Remus:

tror jag läst det här förut, "för stort och svårt att begränsa detta spel till ett demo", kanske var GTA IV.

Det var väl liknande argument för att inte släppa mod-verktyg till bf3? Eller?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Fisse:

Äsh ett demo duger inte för att syna deras spel ändå. Scriptbuggarna kommer inte förrens en bit in i deras spel ändå.

... men det kan vara av intresse hur konsolportningen flyter på PC.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Ett bra demo hade behövts för att övertyga mig om att köpa detta spel innan det hamnar i rea-lådan.
Allt som skrivits om det har bara gjort mig mer och mer övertygad om detta. Ett bra demo kanske hade fått mig at byta åsikt.

Medlem
Medlem

Knappast förvånande då det inte var något demo till Oblivion eller Fallout 3. Man har väl också en viss förståelse till varför Bethesda inte vill lägga ner tid och resurser på det heller med tanke på hur svårt det kan vara att utveckla ett vanligt demo för ett spel som Skyrim.

Å andra sidan skulle dem ju kunna släppa ett tidsinställt demo, dvs. hela spelet fast med begränsad tid som man sen kan låsa upp om man väljer att köpa spelet. Kan nog fungera, åtminstone på PC och skulle nog även löna sig i längden eftersom demon visat sig spela större roll på PC av uppenbarliga skäl.

Blir troligtvis ett köp av spelet i vilket fall, så länge det inte får allt för mycket negativ kritik från trovärdiga recensenter och på forum.

AW8
Medlem

Väntade mig knappast nån demo, och detta ska pre-ordras hursomhelst, i Talos' namn!

DOVAHKIIN!!!


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

FINE BY ME caps

Medlem

Hm ja som andra har sagt så kommer inte ett demo att behövas hoppas dock att det inte blir mycket buggar som i fallout tex.
Offtopic: Om man tänker på det så låter det som han i trailern säger "Du ska dö" När han gör sitt dragon shout hehe

Medlem

ARGH! Är så jäkla taggad!!

Kommer älska detta spelet för alltid

Han som intervjuade var lite dålig på det då han lästa på pappret varje gång (Undrar om han någonsin gick i skolan? Där blev man tillsagd ofta att man inte skulle lästa på pappret) :P.

Hoppas att de lyckats bättre med detta än vad de gjorde med Oblivion (Oblivion var ett bra spel och om detta är bättre än det så kommer det vara asgrymt!!!!).

Medlem

Givet köp, behövs inget demo. Och inte kommer jag döda några delfinungar heller.

Medlem

Ja, min älskade "kattskit"-ras är med i skyrim

12
Skriv svar