Var är mitt bildalbum?

Medlem
Var är mitt bildalbum?

Okej, nya profilsidan är fin och så, men var är bildalbumet? Om jag klickar på någon av de fem bilder som visas längst ner till höger som "mats Nylunds bilder" så kan jag se ett tiotal bilder (de som tillhör samma kategori, samtliga från 2008), men jag hittar inte resten av mina bilder någonstans. Vad har jag missat?

Medlem

Jag har också funderat lite över detta men har inte lagt så stor tanke på det då jag alltid trott att jag har missat det med ögonen, ser förbi det osv. Men jag skulle gärna vilja ha större överblick om resten av mina bilder, så jag ställer samma fråga som dig


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Nu har jag listat ut hur man hittar bilderna och lägger in dem i bloggen, åtminstone... Men en översiktsbild efterlyses.

Skägg.
10 Chambers

Kodarna arbetar på att lösa det!


signatur
Medlem

Hur hittade du bilder Mats?
Väldigt irreterande att inte kunna använda sina bilder som man laddat upp på Fz.


signatur

Wai

Medlem

Nu finns det en box till höger på profilsidorna där det listas 5 st album.
Klickar man sig vidare från boxen kommer man till en albumsida, där alla bilder i albumet listas samt alla användarens övriga album.

Try it!

Kommer även snart fixa den gamla layouten till den nya för bildvisningen.


signatur

Webbutvecklare på FZ.se

Inaktiv
Skrivet av dwalz:

Nu finns det en box till höger på profilsidorna där det listas 5 st album.
Klickar man sig vidare från boxen kommer man till en albumsida, där alla bilder i albumet listas samt alla användarens övriga album.

Try it!

Kommer även snart fixa den gamla layouten till den nya för bildvisningen.

Tackar tackar!

Medlem
Skrivet av dwalz:

Nu finns det en box till höger på profilsidorna där det listas 5 st album.
Klickar man sig vidare från boxen kommer man till en albumsida, där alla bilder i albumet listas samt alla användarens övriga album.

Try it!

Kommer även snart fixa den gamla layouten till den nya för bildvisningen.

Funkar finemang! Vielen dank!

Medlem

Om man raderar en bild och klickar på länken "Gå till albumet" på sidan man kommer till efter att ha raderat bilden, så kommer man till profilsidan iaf.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av conthox:

Om man raderar en bild och klickar på länken "Gå till albumet" på sidan man kommer till efter att ha raderat bilden, så kommer man till profilsidan iaf.

Ska vara fixat nu.


signatur

Webbutvecklare på FZ.se

Medlem

Nu verkar allt funka som det ska, nästan. När jag ska lägga in en bild från bildalbumet i ett blogginlägg syns inte bilderna alls. Det här gäller bara mitt bildalbum, allt annat på FZ syns såvitt jag kan se.

Medlem

Ska ta en titt, men är det när du med EOS-kod försöker infoga en bild i texten? har du nått exempel på ett inlägg där det inte funkar?


signatur

Webbutvecklare på FZ.se

Medlem

Bra att det går att komma åt bildalbumen nu, men den ny headern syns inte, och den "nygamla" menyn längst ned dök upp igen, se

[ia=434299]

Dessutom fungerar inte direktlänken som finns på sidan, t ex :

http://www.fz.se/medlem/bilder/_imgu.php?m=0&i=434299


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av conthox:

Bra att det går att komma åt bildalbumen nu, men den ny headern syns inte, och den "nygamla" menyn längst ned dök upp igen, se

[ia=434299]

Dessutom fungerar inte direktlänken som finns på sidan, t ex :

http://www.fz.se/medlem/bilder/_imgu.php?m=0&i=434299

Tack för buggrapporten. Vi tar en titt!

Medlem

Det tycks finnas lite problem med bildalbumen fortfarande, profilsidan listar de två album jag hade tidigare men påstår att det bara finns en bild i det ena(0 i det andra), det borde röra sig om 80-talet bilder
Via lite klickande så gick det att hitta bilderna men sidan påstår en del felaktiga saker om dem, som att mina bilder ligger omväxlande i "gurkozs bilder » Besökarrekord på Frankfurtsalongen" och ett eget album med samma namn, exempel: [http://www.fz.se/medlem/bilder/?id=383769#top]

Bilderna finns nånstans därinne men jag kan tex inte radera några av mina egna bilder

1
Skriv svar