Modern Warfare 3 tillåter mer Party Chat

Robot
Modern Warfare 3 tillåter mer Party Chat
Medlem
Modern Warfare 3 tillåter mer Party Chat

OJOJ nu jävlar ökade mitt förtroende för Modern Warfare 3 ofantligt mycket...

Medlem

Vad menas med party chat?

Medlem
Skrivet av Jozo:

Vad menas med party chat?

Prata med flera samtidigt i en chatt antar jag.

Eller något åt det hållet.

Medlem
Skrivet av Siken:
Skrivet av Jozo:

Vad menas med party chat?

Prata med flera samtidigt i en chatt antar jag.

Eller något åt det hållet.

Men till vilken plattform, och hur menar de? Är det textchat på Pc, eller är det ett inbyggt system som fungerar i princip som ventrilo eller dylikt? Och har inte det funnits till alla COD redan?

Medlem
Skrivet av Jozo:

Vad menas med party chat?

På 360 kunde man inte spela vissa sorters spellägen om man var i en s.k. party chat. Om man till exempel spelade Search & Destroy var man tvungen att använda chatten in-game för att prata med sina lagmedlemmar. Jag har för mig att de gjorde så för att man inte skulle kunna säga var fienderna var efter att man hade dött. Jag störde mig något utomordentligt över detta i MW2 då det inte medför någonting alls i praktiken.

Medlem

Förstår inte riktigt detta, Xbox 360 har party-voicechat/"cross game voice chat" sedan release som jag har förstått, detta har inte PS3 i nuvarande läge så det gör ganska liten skillnad. Eller pratar dem om att man kan mutea andra personer än det party man har satt upp? Har inte det alltid funnits?

*Läser den engelska artikeln*

Ser nu att det handlar om restriktioner inom voice chat i dom olika spellägena - lite missvisande FZ nyhet.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Kommer en ny nyhet om mwf3 varje dag på fz känns det som, men är det nån som bryr sig?

Inaktiv

Men vad roligt - för dom som köper skiten.

Kände mig tvungen bara. Troll on brothers!


signatur

"Remember, if your computer gets fucked, don't go ape shit - just fuckin' fix it"

Medlem

Skulle vilja ha lobby-chat. Om det nu kommer använda sig av iwnet igen.
Så man har något o göra mellan rundorna.
Samt vote-to-kick alternativ, så man kan slippa tubers och hackers.

Medlem

Meddela mig när vi vet ifall det blir dedikerade servrar till PC. Blir fortsatt ignorera tills jag vet svaret på den frågan.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Remus:

Meddela mig när vi vet ifall det blir dedikerade servrar till PC. Blir fortsatt ignorera tills jag vet svaret på den frågan.

Det kommer vi nog aldrig få så det är bara att satsa på BF3 eller nåt annat fps


signatur

Game long and prosper

Medlem

Wooow... party chat, impressive.

1
Skriv svar