Skägg.
10 Chambers
Far away

#blogg


signatur
Medlem
Far away

Ett av mina bästa spelmoment någonsin är när man kommer över gränsen till Mexiko och rider ensam ute på den ödsliga stäppen samtidigt som solen går ner, och den här låten startar

Medlem

Håller med Jozo! När man kom till Mexiko för första gången och ett annat moment i slutet av spelet med en annan underbar låt (säger inte vilket då Calle kanske inte kommit dit än) är bland de bästa stunder jag varit med om i ett spel. Stämningen går inte att beskriva....Får rysningar nu när jag tänker på det....*Sätter in RDR i PS3"

Medlem
Skrivet av 93nisse:

*Sätter in RDR i PS3"

Det är nästan så att jag måste göra det med. Ett av de bästa spelen som har gjorts helt enkelt! Och jag har ännu inte köpt Undead Nightmares, det kanske man skulle ta och göra...Hmm

Jo för attans, kör Undead Nightmare. Riktigt kul att se hur de leker med allt som var RDR och slänger in Zombos!
Ett riktigt tillägg för sena oktoberkvällar, glöm inte att ha The Walking Dead på i det andra rummet.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

ÅÅÅÅH vad grymt det såg ut! Jag måste nog köpa det nu bara för det. Ska läsa ihjäl mig på recensioner först bara

Skägg.
10 Chambers

En bra stämningshöjare, helt klart, gåshuden uteblev dock. Tyckte båtresen var alldeles för lång.


signatur
1
Skriv svar