Visa upp ditt spelrum på FZ!

Robot
Visa upp ditt spelrum på FZ!

Fota och lägg upp en bild på ditt spelrum, och spana in hur det ser ut hos andra FZ-läsare!

#dice, #battlefield-3


Medlem
Visa upp ditt spelrum på FZ!

En super snäll å kärleksfull Flickvän/sambo som oxå gillar att spela. "FrokenT"
En snäll lillebror som hjälpte mig med texten så vi fick in våra ps3 alias.
/Sörensen


signatur

Spelrummet säger mera än tusen ord..
Mitt Tv-Spelsrum

Medlem

Skulle va nice med en sådan vägg...

Medlem

Riktigt snyggt!

Medlem

Gosh... helt plötsligt måsta jag skaffa ny outfit till min vägg, vitt är inte längre okej.


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem
Medlem

Alltså, herr Lind... Det finns redan en forumtråd för att diskutera ämnet. Måste det här verkligen dras upp på nyhetssidan? Det är en fin liten vägg, men detta är ett diskutionsämne, och hör således hemma i forumet, punkt.


signatur

Imperator

Medlem

Snyggt!
Själv har man inget sådan invecklat då man för stunden inte ens har tagit studenten men när man har gjort det och flyttat ut, då jäklar ska ni få se på grejer (Om jag får något jobb vill säga) :D.

Medlem
Skrivet av Reize:

Alltså, herr Lind... Det finns redan en forumtråd för att diskutera ämnet. Måste det här verkligen dras upp på nyhetssidan? Det är en fin liten vägg, men detta är ett diskutionsämne, och hör således hemma i forumet, punkt.

Tycker att det är kul när redaktionen uppmärksammar läsare och användare.


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

@Reize: Handlade nog mer att han fick kontakt med DICE som bidrog med högupplöst bild. Övriga kommentarsbidrag kommer ändå inte synas i nyheten.


signatur

i7 2600K(2011)/GTX 1080/ACER Predator Z35 | PS4 | PS3 | Wii | PS2 | SNES | GB | NES

Medlem
Skrivet av Ladestam:
Skrivet av Reize:

Alltså, herr Lind... Det finns redan en forumtråd för att diskutera ämnet. Måste det här verkligen dras upp på nyhetssidan? Det är en fin liten vägg, men detta är ett diskutionsämne, och hör således hemma i forumet, punkt.

Tycker att det är kul när redaktionen uppmärksammar läsare och användare.

Jo absolut, trådarna om folks favorithjältar och skurkar som senare blev en omröstning var mycket uppskattade. Men denna "spelrumstråden" innehåller ju bara den här Ricokillens tapet. Han har redan sin tråd liksom.


signatur

Imperator

Skrivet av Reize:
Skrivet av Ladestam:
Skrivet av Reize:

Alltså, herr Lind... Det finns redan en forumtråd för att diskutera ämnet. Måste det här verkligen dras upp på nyhetssidan? Det är en fin liten vägg, men detta är ett diskutionsämne, och hör således hemma i forumet, punkt.

Tycker att det är kul när redaktionen uppmärksammar läsare och användare.

Jo absolut, trådarna om folks favorithjältar och skurkar som senare blev en omröstning var mycket uppskattade. Men denna "spelrumstråden" innehåller ju bara den här Ricokillens tapet. Han har redan sin tråd liksom.

Tanken var väl att det ska sporra fler att lägga upp bilder på sina spelrum/spelhörnor. Ge det lite tid, så får vi säkert fler bidrag. Alla kanske inte sitter på en hög bilder så här på rak arm.

Medlem

kanske man ska ta en bild på mitt rum. har en hylla med nes, snes, n64, gamecube, wii, gameboy color, ps3. och så klart en speldator.

Medlem
Skrivet av flyawaynille:

kanske man ska ta en bild på mitt rum. har en hylla med nes, snes, n64, gamecube, wii, gameboy color, ps3. och så klart en speldator.

Gör det
Vet inte hur man lägger till bilder i forumet. Men inne på min sida så har jag mera bilder..
Å just på det som du beskrev.. kan dock inte ta creed för det utan det är min sambos..


signatur

Spelrummet säger mera än tusen ord..
Mitt Tv-Spelsrum

Inaktiv

Måste också slänga upp lite bilder.


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem

Vill oxå ha sån tapet !!!

Pris?

Medlem
Skrivet av TwistedCrunch:

Vill oxå ha sån tapet !!!

Pris?

Hamnade runt 2500Kr har jag för mig.. Beställde den i Feb så kommer inte riktigt ihåg.


signatur

Spelrummet säger mera än tusen ord..
Mitt Tv-Spelsrum

Medlem

Riiicco80, om du menade

koden så har du den här, skulle vara nice om du kunde fylla upp tråden med dom bilderna du hade!

Medlem
Skrivet av son of RAMBO:

Riiicco80, om du menade bildlänken

koden så har du den här, skulle vara nice om du kunde fylla upp tråden med dom bilderna du hade!

[ia=28220]
[ia=28225]
[ia=28219]
[ia=28221]


signatur

Spelrummet säger mera än tusen ord..
Mitt Tv-Spelsrum

Medlem

Riktigt nice, såg det precis då jag kollade in tråden och såg att du redan hade laddat upp bilderna där.

Inaktiv

Synd att man inte har så mycket att visa upp.

Ajja, kudos till dig Riiicco80 för inredandet!


signatur

"Remember, if your computer gets fucked, don't go ape shit - just fuckin' fix it"

Inaktiv

Det är dåligt med gruppmentaliteten här på FZ, samma historia som när folk blev ombedda att skicka in videofrågor inför Dice-intervjun.
Ska försöka ta några foton efter frukost men det är inte direkt imponerande grejer ni kommer få se. Ett belamrat bord med glas och tallrikar runtom samt ett tangentbord. Hype-mode!

Inaktiv
Medlem

Jag har haft likadant bord som Ricooo80


signatur

Jäh!

Medlem

Heh, jag har en hyfsat stor Another World poster hängande på väggen över TVn, men nu önskar jag att den täckte hela väggen som Battlefield-bilden!

Medlem

Jag hade gärna laddat upp bilder, dom ligger på datorn men får bara felet "Fatal error: Allowed memory size of 33554432 bytes exhausted (tried to allocate 6400 bytes) in /home/fz/admin/gecube/func_images.php on line 294"

Varje gång.

Medlem

fan vilken kick-ass vägg:D

Medlem

Vågar man fråga varför du har en kniv nära till hands vid datorn? Överfallsskydd?


signatur

Och deras glädje var som svärd

Medlem

http://www.minhembio.com/bilder/hq/?pic_id=388095.jpg
Här sitter jag och sambon och lirar.
Foto taget info lägenhetsförsäljning. Annars är det andra stolar och inte riktigt lika städat

Medlem
Skrivet av HerrA:

Vågar man fråga varför du har en kniv nära till hands vid datorn? Överfallsskydd?

Två knivar, 3 glasögon, 4 mobiler

12
Skriv svar