Visa upp ditt spelrum på FZ!

Medlem

Ingen PC i ett spelrum? Ni menar leksaks rum då?

Medlem

[ia=28236; medium]
[ia=28237; medium]

Notera har precis städat hemma när jag tog kortet, ge platsen en sådär, ptja, två timmar så är det fullt med crap igen, blir som en varuhus så fort Tradera försäljning börjas


signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. - A. Einstein

Inaktiv

Hehe, telefonerna har sina skäl. Jag samlar på knivar, batonger och lite annat så det ligger nästan alltid framme ett par stycken för att jag ska ha något att leka med då spel laddar o dyl.

Medlem
Skrivet av anon_98854:

Hehe, telefonerna har sina skäl. Jag samlar på knivar, batonger och lite annat så det ligger nästan alltid framme ett par stycken för att jag ska ha något att leka med då spel laddar o dyl.

Enda anledning till så många mobiltelefoner brukar vara att langa droger, eller att man försöker hålla koll på sina älskarinnor men det tror jag inte en person som samlar på knivar och batonger behöver oroa sig för.

Medlem

[ia=28242; medium]

Jobb burken får man inte glömma
Har ingen mer överskådligare bild tyvärr.


signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. - A. Einstein

Medlem

Inte världens bästa bilder kanske(tagna med mobilen) men dem får duga

Skulle egentligen även finnas en Logitech G400 med på bilden, men av någon anledning så har den inte kommit än, även fast man väntat i 6 dagar nu.
Nåja

Medlem

[ia=28247]
[ia=28248]
[ia=28249]
[ia=28250]
[ia=28251]
[ia=28252]
[ia=28253]
[ia=28254]
[ia=28255]

Nu vart det nog lite bättre än förut :/

Inaktiv
Skrivet av kaealy:
Skrivet av Mjauv:

Hehe, telefonerna har sina skäl. Jag samlar på knivar, batonger och lite annat så det ligger nästan alltid framme ett par stycken för att jag ska ha något att leka med då spel laddar o dyl.

Enda anledning till så många mobiltelefoner brukar vara att langa droger, eller att man försöker hålla koll på sina älskarinnor men det tror jag inte en person som samlar på knivar och batonger behöver oroa sig för.

^^ kul kommentar men jag la upp två bilder - en på burken och en på spelsamlingen. På bild nummer två så ser man ett par böcker ovanför spelen och lektyrvalet ger förhoppningsvis en hint om att drogförsäljning och vänsterprassel inte är den sortens aktiviteter jag ägnar mig åt.

Inaktiv

Har inte fz.se bbcode? Hmm..


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem

|------------|
|.......TD...|
| 7....äb....|
|------------|

T = platt tv
D = dator
ä = Mjuk fåtölj
b = bord för mus
7 = drake


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av RobbazSweC:

Vart fick du tag på Skyrim Postern? Me wantz!
"Nice spelrigg btw! :)"

Medlem
Skrivet av Johan3043:
Skrivet av RobbazSweC:

Vart fick du tag på Skyrim Postern? Me wantz!
"Nice spelrigg btw! :)"

Postern gjorde han i en utav sina videos med hjälp av papper, skrivare, tejp och en shitload of glue.

url: http://www.youtube.com/watch?v=OwVqlSU915A

Medlem

Härliga 'pojkrum' grabbar!
På min tid var det hemmabio som gällde, har fortfarande en projektor som står och dammar någonstans...

Inaktiv

Knivar+mobiler+koranen!
Need i say more.

Inaktiv
Skrivet av meskalin:

Knivar+mobiler+koranen!
Need i say more.

I resent that.

12
Skriv svar