Här var det lan! :D

Medlem
Här var det lan! :D

Sitter och spelar för fullt på ett fyramanna-lan i min lägenhet.
Vi körde igång vid elva igår kväll, suttit och nött World of Tanks, lite SC2 och lite Rainbow Six Las Vegas.
Blev att vi satt till sju i morse, sen gick en av oss och somnade på soffan, och då kände jag att jag lika gärna kunde sova också, och det slutade med att alla tog paus.
Vaknade vid halv ett nu i morse, och redan satt en o lirade HON så nu är det igång igen

Funderar starkt på o ta en dusch.. det börjar lukta mysko av oss alla här

#blogg

Medlem
Här var det lan! :D

tips för långa lan, tar dushen då du börjar bli trött, kan förlänga en speltid med flera timmar


signatur

Intel kvadrubbelcore 400ghz, 6k interminne 10000mhz, 5yotabite hårdisk, Radeon 7770x6 10gb.

tips, ta en pause då och då, kanske softa i soffan och se en film medans ni äter. Och sen påt igen! mätt och belåten.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

hade skälv lan i bah 2 dagar nyss som dom packa ihop och drog, vart jävligt mycket Killing floor för oss.

Medlem

fick chans till en powernap på pizzerian medan vi väntade på vårt käk (vilket tog en evighet).
Nyss kollat på en film själv, medan de andra geekar lite i WoW
Ska nog smyga in o ta några matcher Starcraft 2 innan jag försöker få lite uppmärksamhet till lite roligare lan spel

1
Skriv svar