Världshistoriens vansinnigaste handkontroller – plats 1-5

Robot
Världshistoriens vansinnigaste handkontroller – plats 1-5

Gårdagen var bara uppvärmning. Idag avslutar vi den absolut knäppaste, sjukaste och mest anskrämliga Topp 10-lista som gjorts. Det här är världshistoriens vansinnigaste handkontroller.


MFC
Medlem
Världshistoriens vansinnigaste handkontroller – plats 1-5

Jag hyser inget hopp för mänskligheten...


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

hahaha helt underbart rapportage! Tack för underhållningen... man kan aldrig få nog med galna nyheter från högteknologins drömland!

Medlem

den där sista är ju helt rubbad. ok alla dessa "kontroller" var lite vrickade men den där sista fick mig allt att höja lite extra på ögonbrynen.

Skägg.
10 Chambers

Något för spelrummet, helt klart!


signatur
Medlem

Death Crimson har jag aldrig hört talas om. Efter denna drapa blir jag ju tvungen att googla eländet. Tack för underhållande läsning. Jag garvade så jag väckte frugan.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

AW8
Medlem

Sista bilden... det ser ju helt vansinnigt ut!


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

Hittade gameplay på Death Crimson på Youtube..oj du milde tid...
http://www.youtube.com/watch?v=j-NpouXlFpM


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Tyckte att Steel Battalion controller var mycket mer vansinnig än wu clan tang-grejen. Men den utelämnades

Medlem

Death Crimson-handkontrollen skulle man ha i sitt sitt rum att skapa ett RIKTIGT spelrum!

Inaktiv

Galet rolig läsning, fortsätt med såna här grejer! Nu fick man ju en finfin start på dagen!


signatur

lololololol

Medlem

Rolig artikel Ni får gärna gräva fram annan rolig kuriosa

Medlem

Vad trött jag blir när ni blandar in engelska i artiklarna här på FZ. En feature och en annan feature....

Feature = Funktion.

Annars en bra och intressant artikel.

Medlem

WTF ??

Holy crapp!


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem
Skrivet av SuperRetard:

Vad trött jag blir när ni blandar in engelska i artiklarna här på FZ. En feature och en annan feature....

Feature = Funktion.

Annars en bra och intressant artikel.

Håller helt med, men en bra artikel annars.

Medlem

Tack för en rolig artikel!
Jag undrar då vad dom tänkte när dom skapade Shit Crimson kontrollen


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av SuperRetard:

Vad trött jag blir när ni blandar in engelska i artiklarna här på FZ. En feature och en annan feature....

Feature = Funktion.

Annars en bra och intressant artikel.

SAOL sidan 204. Hur känns det nu? Är det inte jobbigt att vara sådär brådmoget pretentiös och aldrig tycka något är roligt?

Medlem
Skrivet av daver:
Skrivet av SuperRetard:

Vad trött jag blir när ni blandar in engelska i artiklarna här på FZ. En feature och en annan feature....

Feature = Funktion.

Annars en bra och intressant artikel.

SAOL sidan 204. Hur känns det nu? Är det inte jobbigt att vara sådär brådmoget pretentiös och aldrig tycka något är roligt?

Tycker fan det är värre att du tog 5-10 minuter av din tid att leta upp ordboken, slå upp skiten, gå till datorn, logga in här, leta rätt på artikeln och säga att du är dryg, nej förlåt, att det är korrekt.

Medlem
Skrivet av Mortalis:
Skrivet av daver:
Skrivet av SuperRetard:

Vad trött jag blir när ni blandar in engelska i artiklarna här på FZ. En feature och en annan feature....

Feature = Funktion.

Annars en bra och intressant artikel.

SAOL sidan 204. Hur känns det nu? Är det inte jobbigt att vara sådär brådmoget pretentiös och aldrig tycka något är roligt?

Tycker fan det är värre att du tog 5-10 minuter av din tid att leta upp ordboken, slå upp skiten, gå till datorn, logga in här, leta rätt på artikeln och säga att du är dryg, nej förlåt, att det är korrekt.

Eller... och detta är HEEEEELT GALET! Så kan man slå upp det i SAOL på nätet på cirka 5 sek också. Inklusive tiden att gå till adressen... (och ja... man får sidnummer, 204, även online).

http://www.svenskaakademien.se/svenska_spraket/svenska_akadem...

Sen att "Feature" enligt SAOL syftar på radio- och TV-program är en annan sak...

Medlem

Grym artikelserie! Trevlig och rolig läsning, fortsätt så

R.I.P. humanity, man blir lite rädd i trasorna faktiskt.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Vart är Kinect?

Medlem

Bilen kan man ju ha nytta av.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av daver:
Skrivet av SuperRetard:

Vad trött jag blir när ni blandar in engelska i artiklarna här på FZ. En feature och en annan feature....

Feature = Funktion.

Annars en bra och intressant artikel.

SAOL sidan 204. Hur känns det nu? Är det inte jobbigt att vara sådär brådmoget pretentiös och aldrig tycka något är roligt?

Folk verkar inte kunna uttrycka sig i svenska längre utan måste ta låneord från engelskan även om det finns svenska ord som fungerar ypperligt. Detta är extra påtagligt i forum och i kommentatorsfält där mycket ungdomar skriver. Det svenska språket kommer försvinna helt om 20-30 år om ungdomarna fortsätter att blanda in engelskan mer o mer även när dom blir vuxna.

Man måste väl få ge kritik utan att bli påhoppad och kallad för "brådmoget pretentiös och aldrig tycka något är roligt" Du verkar blivit riktigt förbannad på mig?
Sen vad är SAOL?

Skribent
Skrivet av SuperRetard:

Sen vad är SAOL?

Svenska Akademins Ordlista

Medlem
Medlem
Skrivet av Mortalis:
Skrivet av daver:
Skrivet av SuperRetard:

Vad trött jag blir när ni blandar in engelska i artiklarna här på FZ. En feature och en annan feature....

Feature = Funktion.

Annars en bra och intressant artikel.

SAOL sidan 204. Hur känns det nu? Är det inte jobbigt att vara sådär brådmoget pretentiös och aldrig tycka något är roligt?

Tycker fan det är värre att du tog 5-10 minuter av din tid att leta upp ordboken, slå upp skiten, gå till datorn, logga in här, leta rätt på artikeln och säga att du är dryg, nej förlåt, att det är korrekt.

Hej och välkommen till 2011. Om du vill ta del av hur fantastiskt internet är så var Hulle vänligt nog att bifoga en länk i sitt inlägg.

Och sammandattningsvis har vi alltså en språknazist som kallar sig för SuperRetard, som inte är bekant med SAOL och som våndas över det svenska språkets överlevnad för att ungdomar använder engelska ord när de skriver på internet. You can't make this stuff up.

Medlem

Var tvungen att leta upp GameHandler-videon för att se hur de lyckades sälja skräpet. Vid 6:40 börjar delen om deras "secrets".

Medlem
Skrivet av Acriax:

Var tvungen att leta upp GameHandler-videon för att se hur de lyckades sälja skräpet. Vid 6:40 börjar delen om deras "secrets".

https://www.youtube.com/embed/4VOd1frUaOg

Då bumpar vi detta några år!

Måste säga att det är längesedan jag hörde så mycket skitsnack i en och samma video som den där instruktionsfilmen!
Men det är ju en god ide, kunna spela och trycka i sig ostkrokar samtidigt!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Först,
Kul artikel, den aktuella och denna.

---

Och nu när vi ändå är inne på lite nekroposting

Skrivet av SuperRetard:

Folk verkar inte kunna uttrycka sig i svenska längre utan måste ta låneord från engelskan även om det finns svenska ord som fungerar ypperligt. Detta är extra påtagligt i forum och i kommentatorsfält där mycket ungdomar skriver. Det svenska språket kommer försvinna helt om 20-30 år om ungdomarna fortsätter att blanda in engelskan mer o mer även när dom blir vuxna.

Man måste väl få ge kritik utan att bli påhoppad och kallad för "brådmoget pretentiös och aldrig tycka något är roligt" Du verkar blivit riktigt förbannad på mig?
Sen vad är SAOL?

Är inte den ordlistan en observation av vårt språk?
Ord kommer och går för att beskriva vår samtid och företeelser som kanske inte ens fanns för en vecka sedan.

Språket är och blir innehållsmässigt ett urval av hur vi talar och vilka ord vi använder, eller?

Så SAOL är inte ett facit, utan en observation i ständig förändring har jag för mig.

-cb99


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

12
Skriv svar