Assassin's Creed: Revelations

Medlem

jag har nog _aldrig_ sett uberpwnage 2.0 eller vad fan han heter skriva något som inte varit whine, någonsin.

bra skriven artikel, jag har gillat samtliga i AC-serien hittills även om ettan klart var svagare än de andra två, kommer bli att köpa Revelations såfort det kommit iaf.

Medlem

Ja undrar bara hur Ezio kan hålla sig i så bra form i alla år..

Medlem

Kommer bli grymt.

Medlem

1:an satte krokarna i mig och det var där jag blev såld, och efter att ha spelat alla andra spelen inklusive DLCs och man tittar tillbaka på 1:an så inser man hur mycket spelet har bättrat sig. 1:an var svårtstyrt, bjöd på rätt få ingame-aktiviteter och det mesta kändes som en upprepning på sig självt.
2:an bjöd på väldigt mycket nytt och spännande gameplay. Jag tycker dock storyn ballade ur lite granna i slutet och DLCn "Brotherhood" bjöd ej på någon förklaring. Däremot är DLCn utan tvekan enligt mig det bästa i hela serien. Det är långt, intensivt och det finns massor med nya saker att sysselsätta sig med. Något som fortfarande stör dock är styrningen i många fall där karaktären kan hoppa hej vilt utan att man tryckt i den riktningen.


signatur

Läs igen vad du precis skrev innan du trycker "Skicka". Lät det intelligent och som om det kommer efter att ha läst på lite innan?

12
Skriv svar