Hur många spel klarar FZ:s medlemmar?

Robot
Hur många spel klarar FZ:s medlemmar?

Under en månads tid går alla FZ:s medlemmar ihop och spelar så många titlar som möjligt. Hur många klarar vi? 10? 100? 1000? Det är upp till er.

#grim-fandango, #system-shock-2, #pokemon-ruby, #company-of-heroes


Medlem
Hur många spel klarar FZ:s medlemmar?

1 då?

Redaktör
Ponny

1 är inget alternativ. Då vore vi ju inte mycket till spelcommunity, eller hur?


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Saken är väl den att det finns för mycket skit spel för att ens orka klara av ett helt spel. Jag kan räkna upp alla spel jag klarat på fingrarna under mitt min tid som gamer i ungfär i 12-15 år beror på hur man ser det.

Half-life 1 & 2 ink episoder
Starcraft 2
Portal 1 & 2
Diablo 1 & 2
Batman: Arkham Asylum

Något enstaka CoD samt MoH.


signatur

AYY LMAO

Medlem

3 kanske. Max. För att få alla att förstå så är de tre spelen: The Witcher 2. Dragon Age 1 + alla DLC och expansioner samt Fallout 3+alla expansioner. Jag tror inte att någon kan vara besviken med tanke på att varje spel tar minst 100 timmar och förmodligen mer att klara. X)

Medlem

Haha passar inte så bra med sol och värme, regnar som aldrig förr här.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

misstänker att dom menar oss som community.. hur måga spel "totalt" kan bli avklarade.. inte per person, då vore väl inte 1000 st något alternativ

Redaktör
Ponny
Skrivet av najtrows:

misstänker att dom menar oss som community.. hur måga spel "totalt" kan bli avklarade.. inte per person, då vore väl inte 1000 st något alternativ

Precis, det är en gemensam action!


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Jo, insåg det. Men jag svarar bara för mig själv. Jag tror vi borde kunna klara 1000, för communityn är ändå rätt stor. ^^

Medlem

Klarade BIonic Commando Rearmed 2 och Dead Space 2 igår. Jag själv kommer troligen att klara minst 10 spel under semestern. Allt under 1000 vore skandal i mina ögon.

AW8
Medlem

1000 borde vi fanimej klara av!


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

Klarade av stalker call of prypiat nu whoo

Medlem

10 stycken klarar man lätt. bara att köra när det är dåligt väder "SOM DET ÄR TYP ÖVER HALVA SOMAREN!" så kan man nog spela igenom flera. men 100 är lite för nördigt,skit man måste ju skita också ju xD

Medlem

Ska ta mig igenom the witcher och Amnesia iallafall

Skägg.
10 Chambers
Medlem

Över 1000 spel måste ju vara en självklarhet för FZ. Själv har jag klarat ut Uncharted 2, Spider-Man:shattered Dimensions, L.A Noire, AC2,Red Faction Guerilla och Borderlands denna sommar med start i början på juni.

Men har många fler i skämhögen. AC:Brotherhood upp til bevis!

Medlem

Hm... de spel jag tycker bäst om går inte att klara. :/


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av znokker:

Över 1000 spel måste ju vara en självklarhet för FZ. Själv har jag klarat ut Uncharted 2, Spider-Man:shattered Dimensions, L.A Noire, AC2,Red Faction Guerilla och Borderlands denna sommar med start i början på juni.

Men har många fler i skämhögen. AC:Brotherhood upp til bevis!

Beror ju på hur många som deltar men visst kan man tycka att 1000 spel inte borde vara något problem för ett community som FZ. Men det är som sagt var ett par faktorer som spelar in, vilken svårighetsgrad man väljer att köra på, vilket spel man väljer (ett rpg tar inte i närheten lika kort tid att köra som en shooter). Sedan så beror det på hur man spelar, är man en person som vill hitta allt (som jag själv om det är ett spel jag gillar) så bidrar ju även det till att öka tiden det tar att klara ett spel.

Medlem

Mirror's Edge avklarat än en gång igår i väntan på att tvåan ska komma ut. Klarade även ut Pokémon Diamond och Platinum under de långa familjebåtresorna jag varit på hittills i sommar.

Ska köpa hem HP7 del 2 här någon dag framöver också så!

Medlem

Äh, skit i spel. Jag ska bli prestige lvl 15 i Black Ops istället. (jag har ändå hunnit med Fear 3 och Shadows of the Damned)

Skribent

Hmm, hade varit bra o startat förra veckan, då hade kunnat bidragit med Suikoden 1 och 2

Medlem

Hur är det med spel man spelat sedan tidigare eller ska det bara vara spel som man inte kört innan?

Medlem
Skrivet av PcGamer:

Hur är det med spel man spelat sedan tidigare eller ska det bara vara spel som man inte kört innan?

spelar ingen roll om du klarat det innan, bara du klarar det igen under tidsperioden


signatur

Videomupp

Medlem

Yayy jag nämndes i artikeln! ^^ (typ....)


signatur

Imperator

1
Skriv svar