Erat namn på Spotify?

Medlem
Erat namn på Spotify?

Nu vill jag ta reda på hur eran musiksmak är!

Så, vad heter ni på Spotify?

Medlem

runescape


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Medlem

WaltX är mitt nick på Spoti. Lyssnar mest på klassisk rock, blues och metal, men även lite annat blandat. Exempel: AC/DC, Metallica, Megadeth, Led Zeppelin, Rush, Red Hot Chili Peppers, Stevie Ray Vaughan, The Eagles, Ted Nudget, m.fl.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

<-----------
Lyssnar på typ det mesta


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Gurant, precis som här. Mycket flummig knarkmusik och punkrock

Medlem

Chill-listan:
http://open.spotify.com/user/freddewn/playlist/1y89RdICrNI1QZ...

Alltrandomjaghittar:
http://open.spotify.com/user/freddewn/playlist/0Lqz6514ch7wSb...

Jag är inte mycket för spellistor, jag lyssnar på det jag känner för just för tillfället, hade jag sparat alla i listor hade jag blivit galen av att leta igenom dem

Hoppas någon har nöje av dessa hursom!

Medlem

Reize


signatur

Imperator

Medlem

thepianocian

Allt möjligt i alla former! Drar in både aktuell musik som jag gillar och gammal musik jag gillade då jag var liten, bara för minnenas skull!

Vanligaste listan ^^

Medlem
Skrivet av Starshiip:

thepianocian

Allt möjligt i alla former! Drar in både aktuell musik som jag gillar och gammal musik jag gillade då jag var liten, bara för minnenas skull!

Vanligaste listan ^^

En tjej på FZ. Waow! Det är bra.

Namnet ser ni väl om ni klickar på länken. Listan innehåller både bra och dåliga låtar.

Medlem

Släng till ett 93 på slutet med så har du mig Lovar dig många timmars underbar musik. Lyssnar på det som är bra helt enkelt och allt som är bra ligger i "Allmänt bra" listan

Medlem
Medlem
Skrivet av Siken:
Skrivet av Starshiip:

thepianocian

Allt möjligt i alla former! Drar in både aktuell musik som jag gillar och gammal musik jag gillade då jag var liten, bara för minnenas skull!

Vanligaste listan ^^

En tjej på FZ. Waow! Det är bra.

Jag ska väl dela med mig utav min vanligaste lista också.
http://open.spotify.com/user/j-agar/playlist/4MN9sYuaHZk0GLxX...

Namnet ser ni väl om ni klickar på länken. Listan innehåller både bra och dåliga låtar.

Haha, jag kände för att ta en paus från köket
Awesome lista förresten, återupptäckte just Alice in videoland!

Medlem

Zati

Finns det möjlighet att typ adda varandra så att man ser varann i people-listan i spotify? Eller är det enbart facebook?


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem
Skrivet av r3lev4nt:

Zati

Finns det möjlighet att typ adda varandra så att man ser varann i people-listan i spotify? Eller är det enbart facebook?

Bara igenom FB :/

Men men, mitt spotify acc "c90"

Medlem
Skrivet av r3lev4nt:

Zati

Finns det möjlighet att typ adda varandra så att man ser varann i people-listan i spotify? Eller är det enbart facebook?

Vet inte hur det är nu men det har gått förut. sök på "spotify:user:[namnet]" så hittar du den andras profil med spellistor och sånt så ska det finnas en "add user" knapp längst upp.

Medlem

Fast den där sökningen fungerade inget vidare. Hur hittar man andras spellistor..?


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem
Skrivet av r3lev4nt:

Fast den där sökningen fungerade inget vidare. Hur hittar man andras spellistor..?

Det fungerar finemang för mig. Kom ihåg att du inte ska ha några mellanrum alls.
Jag lägger till er alla här på listan, dock så ser ni ju inte att jag gör det. Antar att ni skulle sett det om jag gjorde det på facebook?

Om man är uppkopplad till facebook så ser man namnet man har på facebook istället för namnet på Spotify. Om man lägger till en person, även utanför FB.

Det är lite tråkigt att man inte ser vilka som lagt till en i listan. Men jag tror det fungerar att skicka musiken genom att dra låten till en person och skicka iväg. Testade att skicka iväg en låt till WaltX, få se om han har fått ett meddelande om det.

Medlem

Funkar inte alls för mig. Eller snarare, var söker jag? Hitter bara ett sökfält; där man söker musik annars.

Vill tillägga till er som checkar min musik; Jag har inget stående system i hur mina spellistor är sorterade, förutom att de senast tillagda ligger längst ner.

Edit1: Nu funkade det.. What the? Nåja, mina klåparfingrar som var i farten igen tidigare.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Heter inte helt oväntat: boomer.

Använder dessvärre inte Spotify längre, tills jag slutat varit arbetslös åtminstone. Men, knock yourself out och kolla runt i min profil hur mycket du vill.

Här är mina två favoritlistor: Wonderful Pop of the 80's och The Playlist that Rocked the 60's


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

1
Skriv svar