Battlefield 3 blir bok?

Robot
Battlefield 3 blir bok?

En 400-sidig Battlefield 3-bok verkar släppas samtidigt som spelet den 27 oktober, kan det vara något?

#battlefield-3


Medlem
Battlefield 3 blir bok?

Vore roligt om det blir en development progress-bok!

Ish
Medlem

Varför liksom.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Online-taktiker? Nämen denna bok känns rätt onödig att ha - visst har man överflöd av pengar så kan man köpa den men jag hade aldrig läst igenom en spelbok...

Medlem
Medlem

The making of BF3 - ja, varför inte.

Jag skulle gärna köpa den. Finns säkert massa intressanta turer som kan bli under ett sådant äventyr.
Frostbite 2 och hela köret.

Har nu köpt BFBC som en första kontakt med spelserien.
Man får väl stödja med köpa BF3 också bara för patriotismen om inte annat.

Medlem

Ett ord: Underligt.


signatur

Imperator

Medlem

Skulle vilja se en the making of dvd

Medlem

Varför inte säger jag bara! Gör en film också


signatur

¯\_(ツ)_/¯

Medlem

Finns inte Medal of Honor som bok? För i såna fall så ser jag inte detta som underligt. Jag kommer lätt köpa den, även fast jag inte läser böcker

Medlem

jag skrev ett mail t nån kontaktperson på dice för typ ett år sen o fråga om de va intresserade av feedback inför kommande spel av en grupp erfarna spelare som faktiskt kan spela battlefield, egentligen mest för att undvika gameplay-fiaskon som BC2 där bara grafik prioriteras men det knappt är spelbart. I samband med det här mailet nämnde jag även att det kunde vara en idé att släppa en version av spelet med en mer utförlig manual/bok (typ som sc2 släpptes med) för nån hundring mer, där gameplayet, olika taktiker och olika sätt att spela på förklaras lite mer utförligt så folk inte springer runt som idioter som på 99 % av alla servrar när det handlar om BF-spelen.

Tror BF-serien är det spel där medelspelaren är sämst just eftersom det finns så många moment att bemästra. En bok/manual med lite tips, trick o tankar skulle därför vara en bra idé. Att nån inom DICE egna organisaton besitter tillräcklig kunskap för den här typen av bok är dock uteslutet så förmodligen är det en bildbok där man får se hela projektbeskrivningen för hur de valde ut vilka knäskydd de skulle modellera på USA-soldaten. Inga förhoppningar med andra ord.

Medlem

Om den är lätt att få tag i ska jag ha den!

Medlem

Jag har hört att Tetris ska bli bok också.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Spel som blir noveller händer hela tiden, gott folk. Move along.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Blir nog ett köp mest för att Andy McNab är med och skriver, men om han är med så rör det sig inte om en bok med tips i eller en making of.

Medlem

Om McNab har varit med och skrivit så kan det nog bli ett köp, gillar många av hans böcker.


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Andy McNab skriver riktigt bra, så det kan nog bli trevlig läsning.

Medlem

Känns som det är ett komplement eller kanske en följetong på singleplayer biten.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Smest:

Vore roligt om det blir en development progress-bok!

Det hade varit fint om det blev något sånt man får väl vänta och se


signatur

"Today's ally is merely tomorrow's traitor" - Grand Master Agraveld Tor

Medlem

Lär förmodligen vara en "Battlefield genom tiderna"-aktig bok, där de pratar om var det börjat och hur långt fram de har tagit sig från det första dem gjorde. Är jag jag lägger mina pengar på i alla fall.


signatur

Killzone 2 förhandsbokat! : DD

Medlem

Tja, är det en bra historia så är det väl bra om den kommer ut.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Är McNab med så blir det köp, tvivlar starkt på att det har nåt specifict att göra med battlefield spelen utan det är antagligen en novell, förhoppningsvis i klass med hans andra böcker.

Nix, ingen novell, det är 400 sidor action och ond, bråd död...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Shit, Andy blev aldrig riktigt frisk efter att han kom hem från Gulfkriget. Särskilt inte om man läser det hans polare (och kollega) Chris Ryan har att säga om saken. En bra skönlitterär bok kan det nog kanske bli i alla fall.

Medlem

snacka om att pressa den sista slanten ur allt.


signatur

"Bobby Kotick is like Darth Vader, once a human, now more machine..."

Medlem

Mjölk


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Jag kan skriva en FPS bok med. Invasion av valfri mellanöstern stad eller rysk vinter by, nånting om en flagga som man tydligen behöver färga om på någon plats och något om en envis medicinman som trotsar blyhalten i sitt pannben, det slutar med valfritt fordom apterat med valfri mängd sprängämnen kört av någon slags elitsoldat känner sig lite deppig och råkar spränga sig själv i luften.

Djupt.

Medlem

Årets WTF!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

12
Skriv svar