Captain America besegrar nazisterna

Robot
Captain America besegrar nazisterna

Det vankas superkrafter, trikåer och USA-patriotism i prologen från Captain America: Super Soldier.

#captain-america-super-soldier


Medlem
Captain America besegrar nazisterna

......
Jag blir less på att se sånt här, är verkligen amerikanarna så patriotiska som dom framstår? Är det så viktigt att vara stolt över sitt land? Det tycker inte jag.

Medlem

I uppföljaren så ska man döda kommunistiska muslimer.


signatur

Xd

Medlem

sååå cheesy

Medlem

God Bless America! *trummor och vajande flaggor*


signatur

Imperator

Medlem
AW8
Medlem
Skrivet av 6ybite:

I uppföljaren så ska man döda kommunistiska muslimer.


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

"serietidningsfilmlicensspelet" jag gillar långa ord.

Skrivet av 6ybite:

I uppföljaren så ska man döda kommunistiska muslimer.

lol, och sedan då? Anti-tibetanska djurrättsaktivist-mimare?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Skrivet av 6ybite:

I uppföljaren så ska man döda kommunistiska muslimer.

Haha, den ultimata motsägelsen. Bring it on!

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av 6ybite:

I uppföljaren så ska man döda kommunistiska muslimer.

Haha, den ultimata motsägelsen. Bring it on!

Det kommer en prequel där man ska döda brittiska indianer.


signatur

Xd

Medlem
Skrivet av 6ybite:
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av 6ybite:

I uppföljaren så ska man döda kommunistiska muslimer.

Haha, den ultimata motsägelsen. Bring it on!

Det kommer en prequel där man ska döda brittiska indianer.

Även svenskdanska norskar hörde jag.

MFC
Medlem

signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Skribent
Skrivet av xector:

......
Jag blir less på att se sånt här, är verkligen amerikanarna så patriotiska som dom framstår? Är det så viktigt att vara stolt över sitt land? Det tycker inte jag.

Ja det är viktigt att vara stolt över sitt land

MFC
Medlem
Skrivet av Shadee:
Skrivet av xector:

......
Jag blir less på att se sånt här, är verkligen amerikanarna så patriotiska som dom framstår? Är det så viktigt att vara stolt över sitt land? Det tycker inte jag.

Ja det är viktigt att vara stolt över sitt land

Medan vi fortfarande har ett land...


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

1. Ja, patriotism är ganska fånigt.

2. En Captain America som inte är patriotisk vore ännu fånigare. Han är en serietidningsfigur som skapades för propagandasyften under andra världskriget - you do the math.

Exx
Medlem

Follow my tracers!

Medlem
Skrivet av Stephan:

1. Ja, patriotism är ganska fånigt.

2. En Captain America som inte är patriotisk vore ännu fånigare. Han är en serietidningsfigur som skapades för propagandasyften under andra världskriget - you do the math.

Du är ganska fånig.

Vill gärna se en uppföljare där man får döda captain america?

skämt åsido, judisk globalisering i sitt esse o/

" We're all living in America, America is wunderbar!
We're all living in America, Coca-Cola, sometimes War! "

;o

Ish
Medlem

George Carlin om patriotism http://www.youtube.com/watch?v=iw0MripVxss


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Captain America har fightats mot nazisterna sen 1941 tror jag det närmare bestämt den första Captain America-tidningen kom ut. Roligt att se folk relatera kommunistiska muslimer med en karaktär som uppfanns under andra världskriget. Vi svenskar är iofs inte särskilt insatta i marvels värld speciellt inte när det handlar om amerikansk patriotism.

Medlem

skit skit skit, amerika bättre än nazi? samma skit vem va de som började med koncentrations läger usa för utrotta indianer förtrykta mörkhyade i usa........ slahhandel lika dant england döda massa civila i indien och slavhandel.. ända usa bryr sig om är oljaa!!! alltid gjort. se vietnam där var usa rädda för att om komunisterna hade tagit över vietnam så hade de hotat usa oljetransport... plus dom har knappt vunnit något krig heller inte så mycket att hurra för... men vaddå patriot över sit land. finns inget land om man tänker efter allt på jorden tillhör alla varelser. länder och marker är ett på hit från makt galna idioter... usa hade fått stor stryck om dom hade haft sitt land i europa.

Medlem
Skrivet av firebird_79:

skit skit skit, amerika bättre än nazi? samma skit vem va de som började med koncentrations läger usa för utrotta indianer förtrykta mörkhyade i usa........ slahhandel lika dant england döda massa civila i indien och slavhandel.. ända usa bryr sig om är oljaa!!! alltid gjort. se vietnam där var usa rädda för att om komunisterna hade tagit över vietnam så hade de hotat usa oljetransport... plus dom har knappt vunnit något krig heller inte så mycket att hurra för... men vaddå patriot över sit land. finns inget land om man tänker efter allt på jorden tillhör alla varelser. länder och marker är ett på hit från makt galna idioter... usa hade fått stor stryck om dom hade haft sitt land i europa.

My eyes are bleeding.

Inaktiv

Haha, här är ett spel jag tror inte kommer sälja speciellt bra utanför USA.

Medlem
Skrivet av robineng:

Haha, här är ett spel jag tror inte kommer sälja speciellt bra utanför USA.

Lär sälja mycket bra, framförallt i Sverige där alla dyrkar USA..

Medlem

Kool trailer.
Ser fram imot filmen som fan.

Medlem

"Dad why is America the greatest country in the world?"
"It is the dumbest question you can ever ask, there is no wrong or right answers in it, We are the greatest country in the world because we have most fat people or we are the best country cause we have Bill Gates, they are all correct answers".

Inaktiv

Har läst Marvel sen tidigt 80-tal så för mig är det en liten nostalgitripp detta.
Vad jag har sett av trailers osv så ser det ut som de följer orginalstoryn ganska bra med just kaptenen. Får jag lov att spela amerikansk superpatriot medans jag kickar naziststjärt så är det ok för mig i detta fall.


signatur

äldre än dig!

Medlem
Skrivet av Ish:

George Carlin om patriotism http://www.youtube.com/watch?v=iw0MripVxss

Tack som fan för det! Hade glömt av detta! Vilket jävla géni han var!

Ish
Medlem
Skrivet av Smekarn:
Skrivet av Ish:

George Carlin om patriotism http://www.youtube.com/watch?v=iw0MripVxss

Tack som fan för det! Hade glömt av detta! Vilket jävla géni han var!

http://www.youtube.com/watch?v=8vTZx0sbWtI


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Äsch, inget att överreagera mot, det här är främst för de yngre.
Självklart så denna hyperpatriotism inget som tar upp saker som operation paperclip och hur mycket borgerligheten (frihetsälskare) faktiskt gjorde affärer med nazister.

Doug Stanhope om nationalism:
http://www.youtube.com/watch?v=QsPDT5qHtZ4

Medlem
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av firebird_79:

skit skit skit, amerika bättre än nazi? samma skit vem va de som började med koncentrations läger usa för utrotta indianer förtrykta mörkhyade i usa........ slahhandel lika dant england döda massa civila i indien och slavhandel.. ända usa bryr sig om är oljaa!!! alltid gjort. se vietnam där var usa rädda för att om komunisterna hade tagit över vietnam så hade de hotat usa oljetransport... plus dom har knappt vunnit något krig heller inte så mycket att hurra för... men vaddå patriot över sit land. finns inget land om man tänker efter allt på jorden tillhör alla varelser. länder och marker är ett på hit från makt galna idioter... usa hade fått stor stryck om dom hade haft sitt land i europa.

My eyes are bleeding.

Haha gjorde min dag!

12
Skriv svar