Battlefield 3 blir bok?

Medlem

Andy McNab? Lolwut? Har inte han bättre böcker att skriva?

Medlem
Skrivet av Dolphin:
Skrivet av Smest:

Vore roligt om det blir en development progress-bok!

Det hade varit fint om det blev något sånt man får väl vänta och se

Föga troligt när Andy Mcnab är med, det kommer att handla om storyn i spelet, vilket osökt går en att undra om Andy varit med som konsult för bf3. Tycker det här är ett bra drag av Dice, lite nytänkande och dessutom förmedlar det att spelet kommer ha sådan bra story att man kan göra en bok av det. Frågan är för mig vad patrick bachs inblandning betyder för boken.

Medlem

Hoppas på en 400-sidor lång förklaring till varför man borde ge fan i att spela BF om man är en person av den typen som i BC2 använder attackhelikoptrar som personlig transport, envisas med att inte använda Vehicle smoke oavsett hur många gånegr man blir lockad och slaktad, Inte använda 40mmsmk när man rushar eller som attacker sitter och sniprar när fem andra redan gör det.

Medlem
Skrivet av Redstar:
Skrivet av Dolphin:
Skrivet av Smest:

Vore roligt om det blir en development progress-bok!

Det hade varit fint om det blev något sånt man får väl vänta och se

Föga troligt när Andy Mcnab är med, det kommer att handla om storyn i spelet, vilket osökt går en att undra om Andy varit med som konsult för bf3. Tycker det här är ett bra drag av Dice, lite nytänkande och dessutom förmedlar det att spelet kommer ha sådan bra story att man kan göra en bok av det. Frågan är för mig vad patrick bachs inblandning betyder för boken.

Låter ju heltrist om det handlar om storyn i spelet. Om inte det framgår av ett kort häfte att förklara det, och ge rätt bakgrund för full behållning så är det varningsflagg upp för hela BF3.

Medlem

Blir svårt o läsa o spela samtidigt

Medlem
Skrivet av LariosoDog:

The making of BF3 - ja, varför inte.

Jag skulle gärna köpa den. Finns säkert massa intressanta turer som kan bli under ett sådant äventyr.
Frostbite 2 och hela köret.

Har nu köpt BFBC som en första kontakt med spelserien.
Man får väl stödja med köpa BF3 också bara för patriotismen om inte annat.

Nja BF och BFBC är inte riktigt samma sak enligt min menning iaf


signatur

Rwa?

Medlem
Skrivet av Annanaz:
Skrivet av LariosoDog:

The making of BF3 - ja, varför inte.

Jag skulle gärna köpa den. Finns säkert massa intressanta turer som kan bli under ett sådant äventyr.
Frostbite 2 och hela köret.

Har nu köpt BFBC som en första kontakt med spelserien.
Man får väl stödja med köpa BF3 också bara för patriotismen om inte annat.

Nja BF och BFBC är inte riktigt samma sak enligt min menning iaf

BFBC var äldsta och billigaste jag hittade som finns till PS3 till försäljning nu i alla fall.
Jag har ingen koll egentligen.

Tidigare var väl PS2 då gissar jag.

Inaktiv

En bok skriven ur botten av själen och med hjälp av lång och bred livserfarenhet. Den kommer gå till eftervärlden som nästa Kafka. En must-buy och lika given kandidat för nobelpriset!

Det vankas klassiker här. McNab är en litterär gigant och läsarna morgondagens samhälllsbyggare!


signatur

Floffe, stolt elitist och besserwisser. Han anser att företaget bör exproprieras då han är oroad över hur man väljer att begränsa yttrandefriheten.

12
Skriv svar