Räkna med mer Gears of War efter trean

Robot
Räkna med mer Gears of War efter trean

"Det är business 101", säger Epic.

#gears-of-war-3, #epic


Medlem
Räkna med mer Gears of War efter trean

Mjölka mjölka!

Medlem

Skulle helst se att de dumpade den här serien och startade med någonting nytt.

Medlem

Trean blir säkert bra, jag gillar serien och ska skaffa trean men för tusan låt serien dö ut när den iaf har lite värdighet kvar...


signatur

"Today's ally is merely tomorrow's traitor" - Grand Master Agraveld Tor

Medlem

Ett RTS vore lite småintressant.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Kom inte och säg att serien mjölkas efter tre delar.

Medlem

Helt logiskt...
Dock så hoppas jag att nästa trilogi med Geras skiljer sig väsentligt från denna, att det blir något nytt och spännande, inte bara uppföljare á la CoD

Dom kan göra ett suveränt tower defense spel av GoW.. Fast det kanske bara jag som TD-fanatiker tycker

Inaktiv
Skrivet av fanboyen:

Skulle helst se att de dumpade den här serien och startade med någonting nytt.

Varför ska man dumpa något som fortfarande folk uppskattar och köper?

Tror att det är svårt idag för utvecklare att göra helt nya spel från grunden. Blir ju flipp eller flopp.

Medlem

Nja, vill hellre se en ny spelserie. De får gärna släppa DLCs och sånt dock

Medlem

Tja, Microsoft har inget annat att erbjuda hardcore publiken än Halo och Gears, så det är väl givet att det blir mer....

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av fanboyen:

Skulle helst se att de dumpade den här serien och startade med någonting nytt.

Varför ska man dumpa något som fortfarande folk uppskattar och köper?

Tror att det är svårt idag för utvecklare att göra helt nya spel från grunden. Blir ju flipp eller flopp.

För att vara kreativ och originell och göra något som tillför något nytt till spelvärlden kanske?
Det kan dessutom bara bli sämre efter tre spel...

Man kanske kunde göra ett mer äventyrsbaserat spel, som kunde utspela sig under E-Day...
Då skulle det bli en Prequel till trilogin...

Medlem

Fan vad jag stör mig på Cliff. Han är verkligen en sådan person som det bara går o störa sig på :/


signatur

Idono. That's me!

Det klart det kommer fler, det hoppas vi verkligen...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av fanboyen:

Skulle helst se att de dumpade den här serien och startade med någonting nytt.

Jag har tappat räkningen på hur många år jag väntat på Unreal 3


signatur

Game long and prosper

Medlem

Skulle hoppas på att dom väntar med nästa del tills nästa generation konsoller, som förhoppningsvis har lite mer kraft så att dom kan göra en 4-player Co-op kampanj. Hade varit underbart.

Medlem

Blir väl bara en massa dåliga spinoffs, nej tack. Dom borde börja på The Samaritan efter Gow 3.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

"Det är business 101" - 100% sanning, varför blir ni arga och förvånade

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Herk:

"Det är business 101" - 100% sanning, varför blir ni arga och förvånade

För att de inte gillar affärsetiken? Det är väl ändå oerhört uppenbart?

Medlem
Medlem

Kan säga EXAKT samma sak som jag sa i förra nyheten om John Carmacks uttalande angående CoD.

"Ge folket de dem vill ha"

Så länge det säljer så är det dumt att inte göra uppföljare. Aktieägarna och styrelsen vill VERKLIGEN ha fler uppföljare (som betyder mer pengar).

Medlem

Synd att dom fortsätter på GoW, tyckte aldrig det var vidare roligt. Otroligt imponerad av grafiken första gången jag spelade, men det blev nästan genast under första spelningen enformigt.

Medlem

No shit.

Citat:

Kom inte och säg att serien mjölkas efter tre delar.

Precis! Tre spel i en serie under nästan sex år är inte så mycket att bråka om. Problemet är väl att innan Xbox "3" dyker upp lär vi ha haft fem Gears of War-spel, då Microsoft inte verkar ha annat än Halo, Kinect och Gears of War i sin produktkatalog just nu.

Medlem

Jag tycker de ska göra en öppen värld som Fallout/Skyrum/Red Dead Redemption etc, men RPG inslag. Inga fler linjära upplevelser i alla fall


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem

Gears of war är ju inte ens bra? Ska bli kul o se vad trean blir förstås, men har inte högt ställda förväntningar, det kan jag säga iaf

1
Skriv svar