PS3, pc får vänta på Call of Duty: Elite-betan

Robot
PS3, pc får vänta på Call of Duty: Elite-betan

Sugen på att lira Elite-betan till din pc eller ditt Playstation 3? Osis, för den fortsätter vara exklusiv för Xbox 360 ett bra tag till enligt Activision.

#activision, #call-of-duty-modern-warfare-3


Medlem
PS3, pc får vänta på Call of Duty: Elite-betan

Vilken överraskning. Tror dock inte att någon är ledsen för detta. Activision bevisar gång på gång att de bara pumpar ut skitspel för att håva in massa cash. Det värsta är ju att de lyckas varje gång.

Medlem
Medlem

Meh, exkusivitet!


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Kanske är lika bra att de fokuserar på en plattform i taget och utformar elite lite i taget.
De lär ju testa sig fram och jobba mycket med feedback eftersom det är en community-modul, kan man hoppas...

Medlem

Förstår inte det roliga i att spela FPS på konsol...
Är ju som att spela bilspel med tangentbord.

Medlem

skitsamma, blir BF3 för hela slanten endå!


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Inaktiv
Skrivet av Mudd:

Förstår inte det roliga i att spela FPS på konsol...
Är ju som att spela bilspel med tangentbord.

En vanesak. Har spelat FPS-spel och främst Quake-serien i 15 års tid på PC och spelar nästan uteslutande FPS på konsol idagsläget. Funkar hur bra som helst.


signatur

You must construct additional pylons.

Medlem
Skrivet av Mudd:

Förstår inte det roliga i att spela FPS på konsol...
Är ju som att spela bilspel med tangentbord.

synd för dig

CoD är ju bara skit nu, så jag skiter i vilket

Medlem
Skrivet av Mudd:

Förstår inte det roliga i att spela FPS på konsol...
Är ju som att spela bilspel med tangentbord.

Jag spelar bilspel med tangentbord!

Angående nyheten tycker jag att exklusivitet är äckligt.

Medlem
Skrivet av toast:

skitsamma, blir BF3 för hela slanten endå!

Här har vi en som vet vad han snackar om!
BF3 all the way


signatur

"Today's ally is merely tomorrow's traitor" - Grand Master Agraveld Tor

Medlem

Att dom nedlåter sig styras av MS checkhäfte.

Jag väntar inte....inga bidrag från mitt spelkonto till dom.

Medlem
Skrivet av Dolphin:
Skrivet av toast:

skitsamma, blir BF3 för hela slanten endå!

Här har vi en som vet vad han snackar om!
BF3 all the way

Det ständiga BF/CoD-jämförandet. S-U-C-K!

Medlem

Fy fan vilken ful logga.


signatur

Kanelbulle

Medlem

Inte så konstigt kanske, är väll xboxen som är störst i amerika ---> flest cod spelare.

Medlem

Varför skrevs PS3 med versaler och PC med gemener i rubriken!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!??????


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av Pyro.:

Inte så konstigt kanske, är väll xboxen som är störst i amerika ---> flest cod spelare.

Men det blir ju fortfarande fler om de har betan på de andra plattformarna med.

Medlem

oh, med andra ord, 360 utgåvan är inte helt klar så vi har inte kunnat porta den till pc och ps3 än.

Medlem

Ne jag gjorde ingen jämförelse, bara bekände mig som fanboi av bf3, och eftersom jag är småbarnsförälder så har jag inte tid att spela allt, och för mig blev valet enkelt.. men jag tänker inte gnälla på de som vill spela båda eller bara detta! generellt tycker jag de suger med exclusiviteten dock!


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Inaktiv

Folk klagar på FPS på konsol.. men bilspel på datorn då?? kan ju inte vara lika kul det heller.

Medlem
Skrivet av showerguy:

Folk klagar på FPS på konsol.. men bilspel på datorn då?? kan ju inte vara lika kul det heller.

Hört talas om ratt?

Inaktiv
Skrivet av Friberg:
Skrivet av showerguy:

Folk klagar på FPS på konsol.. men bilspel på datorn då?? kan ju inte vara lika kul det heller.

Hört talas om ratt?

Jo sant.. men hur många äger en ratt egentligen?

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Friberg:
Skrivet av showerguy:

Folk klagar på FPS på konsol.. men bilspel på datorn då?? kan ju inte vara lika kul det heller.

Hört talas om ratt?

Jo sant.. men hur många äger en ratt egentligen?

Ganska många. Och om man inte vill köpa ratt är det bara att koppla in en handkontroller och sen kan man njuta av ett bilspel i 1080p och massa mumsig grafik på PC. Kan också koppla in till TV om så önskas.
Men rattar är ganska billiga och det är rätt många som har de, tro det eller ej.

Medlem

Fightingspel (tekken, street fighter, mortal kombat, MMA etc) lirar jag helst inte på en PC.. men det funkar säkert med en bra handkontroll...!?


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem
Skrivet av Friberg:
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Friberg:
Skrivet av showerguy:

Folk klagar på FPS på konsol.. men bilspel på datorn då?? kan ju inte vara lika kul det heller.

Hört talas om ratt?

Jo sant.. men hur många äger en ratt egentligen?

Ganska många. Och om man inte vill köpa ratt är det bara att koppla in en handkontroller och sen kan man njuta av ett bilspel i 1080p och massa mumsig grafik på PC. Kan också koppla in till TV om så önskas.
Men rattar är ganska billiga och det är rätt många som har de, tro det eller ej.

Klart man använder bästa kontrollen till spelet. Ratt till bilspel, mus till FPS, joystick till flygspel.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Jag vet iaf inte vad call of duty elite är så jag bryr mig inte ska prova det när betan kommer

Medlem
Skrivet av Tybalt:
Skrivet av Friberg:
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Friberg:
Skrivet av showerguy:

Folk klagar på FPS på konsol.. men bilspel på datorn då?? kan ju inte vara lika kul det heller.

Hört talas om ratt?

Jo sant.. men hur många äger en ratt egentligen?

Ganska många. Och om man inte vill köpa ratt är det bara att koppla in en handkontroller och sen kan man njuta av ett bilspel i 1080p och massa mumsig grafik på PC. Kan också koppla in till TV om så önskas.
Men rattar är ganska billiga och det är rätt många som har de, tro det eller ej.

Klart man använder bästa kontrollen till spelet. Ratt till bilspel, mus till FPS, joystick till flygspel.

Tycker nästan det är underligt att man inte klämt in en touch-pad på kontrollerna för att få mus inbyggt på konsoll också.

På PS3 skulle ytan vid Select och Start kunna fyllas med touch-yta, och flyttat de knapparna till kanten typ. Det är ju sällan de används förhållandevis.

Skulle fungera mycket bra tror jag.

1
Skriv svar