Kontrollfreak...

Medlem
Kontrollfreak...

Har suttit och börjat om på Force Unleashed II, som jag klarade ut igår kväll efter ett par timmars spelande, gillar spelet men alldeles för kort och utan några naturliga avbrott så man pumpar ju bara vidare.
Tog en sväng ut på böljan den blå också, kände att jag behövde lite luft och sen var jag tvungen att tvätta ur båten också.
Efter att ha råkat tappa ankaret så monterades ett nytt fast och jag blev lite klokare på vad det är som jävlas med tändningen.
Ny båt men nu vill den inte starta, får jucka på gasreglaget tills den hostar igång som om inget har hänt. Så antagligen ligger växlarna lite tajt. Kan vara vajrarna då den inte går upp på högsta varven heller. Får gå igenom dragningen genom båten någon dag sen, typiskt att det strular första dagarna på semestern...
Så efter en dag med båtstrul och kloner så blev den en del menlöst internetsurfande, porren har fått stå över till förmån för lite slösurf runt på dom vanliga sidorna. Efter att ha drivit runt på en del kapellförsäljares hemsidor, som sög ganska mycket och knappast blivit uppdaterade sedan 1995 designmässigt, så hamnade jag på Firebox sida.
Nu blir det en del reklam för jag gillar Firebox och grejerna var helt onödiga och värdelösa men jag tyckte ändå att jag borde förpesta någon annans dag också och publicerar därför lite nonsens... sorry...

Custom built...

Eller för alla mörkrädda så finns det en upplysande räddning...

Finns även till Playstation

N-control avenger till X-box... Ska tydligen öka reaktionen...
Inte en aning om hur den fungerar men det såg inte speciellt smidigt ut, kommer osökt att tänka på tandställningar och Edward Scissorhand...

Annars kan man ju alltid skaffa sig en egen batarang...

Å så kan man ju behöva lite is så här års...eller choklad...eller något annat i en form...

Allt finns hos firebox.com

Annars så har ju en trailer kommit på filmen John Carter. Helt okänd sedan innan för mig men kanske kan vara något att åtminstonde förgylla en seg söndag med någon gång...
Snubben som spelade Gambit i Wolverine spelar John Carter som hamnar på en annan version av Mars eller nåt sånt. Ska tydligen baseras på en bok och det är Disney som ligger bakom spektaklet så det lär väl bli barnvänlig 3D i matinéformat eller nåt sådant...

Å så kan jag tipsa om en skön serie, dock så är det en amerikansk version av engelskt original men eftersom jag inte sett den engelska så var det en bra och överraskande rolig serie. "Shameless" heter den och har bland andra William H. Macy som alkoholiserad far till sex barn, varav äldsta dottern spelas av Emmy Rossum.

#blogg

Kontrollfreak...

Oj, Oj, "John Carter" är en klassiker Spelar själv "The Force Unleashed", köpte båda till PC, funkar väldigt bra.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

"John Carter" skrevs för övrigt av Edgar Rice Burrough, Tarzans farsa...

http://en.wikipedia.org/wiki/John_Carter_(character)


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Väldigt udda 360 add-on, men funkar den med att slippa släppa spakarna så är det nice.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Vi hade Force Unleashed II nedsatt på jobbet med usbgubbe och allt, dock till ps3... Kul spel men lite kort och väldigt lätt att bara lira på utan koll på klockan...fick dock ett avbrott då p(is)s3an hängde sig...

Hade inte koll på Carter alls men ja trodde inte att det var så "gammalt", kanske det kan bli något iallafall då...

Blev jävligt sugen att testa den där "saken" men hade nog föredragit en till ps3 istället då 360 har en bra kontroll... jag förstår bara inte hur den är tänkt att fungera..

Medlem

Ha! såg just att "The Asylum" redan gjort en variant på John Carter... första gången det bolaget släpper en film innan en "seriös"...
med Traci Lords...
Tack för länken, nu vart jag lite hypad för den här filmen ändå...

1
Skriv svar