Hideo Kojima snackar Snatcher-uppföljare

Robot
Hideo Kojima snackar Snatcher-uppföljare

Ett 3D-Snatcher i L.A. Noire-stuk skulle behöva sälja minst halvmiljonen bara i Japan, spekulerar den legendariske spelskaparen.

#snatcher, #policenauts


Medlem
Hideo Kojima snackar Snatcher-uppföljare

Kunde ha svurit på att det var något gammalt Blade Runner lir på bilden högst upp.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Tja, inte långt ifrån..


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Hoppas, hoppas, hoppas. Alltid velat spela de gamla Snatcher och Policenauts...

Medlem

Vad sysslar herr Kojima med nuförtiden egentligen?

Medlem

Metal Gear 1 2 3 remake till ps3 hoppas jag.......

Medlem
Skrivet av Rhoum:

Metal Gear 1 2 3 remake till ps3 hoppas jag.......

Metal Gear 2, 3 och PSP-titeln Peace Walker, 1:an är tyvärr inte med...=/

Medlem

Ettan har ju redan gjorts en Remake till Gamecube, om ni inte menar dom gammel gamla till MSX


signatur

P.L.U.R

Medlem

Jag vill ha remake på 1an! Fast å andra sidan så är det spelet med den grafiken helt underbart! Måste nog ta och spela om det snart...

Medlem
Skrivet av Hazzlare:

Jag vill ha remake på 1an! Fast å andra sidan så är det spelet med den grafiken helt underbart! Måste nog ta och spela om det snart...

Twin snakes på Gamecube?

Kan folk börja göra skillnad på metal gear och metal gear solid, blir jävligt förvirrande när folk börjar dilla om serien utan att hålla isär dessa.

Medlem
Skrivet av kaealy:
Skrivet av Hazzlare:

Jag vill ha remake på 1an! Fast å andra sidan så är det spelet med den grafiken helt underbart! Måste nog ta och spela om det snart...

Twin snakes på Gamecube?

Kan folk börja göra skillnad på metal gear och metal gear solid, blir jävligt förvirrande när folk börjar dilla om serien utan att hålla isär dessa.

Som jag sa menar han nog MGS och inte MG för vi har ju Twin Snakes till Gamecube


signatur

P.L.U.R

Medlem

Det är sorgligt att inte riktiga kvalitetsspel säljer och att duktiga spelmakare måste tigga och be om att få göra uppföljare till erkända mästerverk. En Snatcheruppföljare hade varit riktigt awesome.

1
Skriv svar