Näthat mot battlecruisers

Skägg.
10 Chambers
Näthat mot battlecruisers

Första semesterveckans #Starcraft 2-matcher bjöd nästan bara på Protoss-motstånd, vilket var väldigt trevligt med många framgångsrika bunker-rushar och allmänt ut-micrande av sega zealot-ben. Sedan igår har jag dock bara mött andra Terrans och jag hatar verkligen spegelmatcher, bara för att jag är så kass på dem. Det senaste verkar också vara att battlecruiser-rusha vilket jag torskat mot lite för många gånger nu, trots att jag brukar vara aggressiv i början. Jag känner ett väldigt starkt näthat just nu.

[eos_image="88493;w440"]Näthat![/eos_image]

#blogg


signatur
Näthat mot battlecruisers

Ut-mickrande, bunker-rusha, spegelmatcher och sega zealot-ben – nog märks det att du har semester!

Medlem

Det finns bara en lösning - Destiny Cloud Fist. BAM!

Medlem

Det är ju TvT som är roligast ju
Siege tanks och vikings <3

Skägg.
10 Chambers

Stephan, teh what now?

Sleaz, blir jag lite bättre på dem så. Mitt stora problem är mid- och late game om mina tidiga pushar misslyckas.

Seb, vad annars att göra?


signatur
Medlem

Sluta slåss med Terrans! We're in this for the species dammit!

Medlem

saknar Goliath med Charon Boosters i Multi dem äger Battlecrusiers i alla fall i BW


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

Dubbla reaktor-starport vikings. BAM!

Medlem

Destiny Cloud Fist Build är ett påhitt av Husky, en SC2 kommentator. (om den inte hoppar till rätt tid själv, vilket buggar ibland, är det vid 4min 5sek)


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Skägg.
10 Chambers

Ska lira lite när kidsen sover, ser jag en snabb tech-starport ska jag spamma infanteri rakt upp i mumindalen!


signatur
1
Skriv svar