En handfull Disney-klassiker

Flakmonkey
En handfull Disney-klassiker

Har precis kommit hem från ICA där jag förutom popcorn, cola light och Lindt Sea Salt-choklad (nyttigt värre jag vet) hämtade ut ett paket från CDON innehållandes fem stycken Disney-klassiker. Som vanligt var det samlargenen som slog till då jag bara slösurfade förbi deras sajt och såg att man kunde köpa 5 Disney-filmer för 400 kronor. En bra deal helt enkelt och eftersom man är som man är behövs det ju inte mer för att jag ska slå till. Lite dumt kanske, men jag kommer säkerligen få användning av dem någon gång när jag är barnvakt eller så och om inte annat så stödjer jag ju i varje fall den svenska ekonomin genom att spendera

#blogg

Medlem
En handfull Disney-klassiker

Lägg till Fantasia, Robin Hood, Lejonkungen och Djungelboken så har du alla de bästa (enligt mig) Disneyfilmerna

Flakmonkey

Mm funderar på att köpa en till laddning faktiskt

Medlem

Härligt. Jag funderade själv på att köpa Micke och Molle häromdan men jag vill gärna ha den på Blu-ray. Den är helt klart en av Disneys mest underskattade filmer och den väcker alla former av känslor. Jag har hört att den ska finnas på Blu-ray i USA men i Europa så finns den bara på DVD.

inK
Medlem

Och snart släpps Lejonkungen igen, awsome!


signatur

Every trophy counts...

Medlem

Jag samlar också på Disney Klassikerna!
Men det kanske är dags att börja gå över till blu-ray, synd att helt i onödan egentligen är alldeles för dyra enligt mig.


signatur
Medlem
Skrivet av inK:

Och snart släpps Lejonkungen igen, awsome!

Den här gången även på Blu-ray. Längtar

1
Skriv svar