The Darkness II försenas till nästa år

Robot
The Darkness II försenas till nästa år
Inaktiv
The Darkness II försenas till nästa år

Jag tycker det är ganska skönt när inte alla spel kommer på en och samma gång så jag fäller inga tårar.

Medlem

Det ser så... Konstigt ut :s


signatur

Imperator

Medlem

Det här gänget borde göra ett Elfen Lied spel.. åh den drömmen

Medlem
Skrivet av Reize:

Det ser så... Konstigt ut :s

På grund av den mer tecknade stilen, antar jag.

Medlem

Diggade om dem behållit den tidigare mer realistiska stilen, visst, det är baserat på en serietidning, men dem håller ändå inte serietidningens "mallar" och dem har ändrat en hel del, vilket får det att kännas som att den cell-shadade stilen inte riktigt passar temat, i vilket fall. The Darkness (1) är ett av mina favorit FPS (singleplayer) genom tiderna, så jag hoppas på att 2an levererar like bra, trots min skepticism.


signatur

Killzone 2 förhandsbokat! : DD

Medlem
Skrivet av v1lle3:
Skrivet av Reize:

Det ser så... Konstigt ut :s

På grund av den mer tecknade stilen, antar jag.

Ja alltså, missförstå mig inte. Jag älskade Borderlands artstyle och det är fortfarande ett av mina favoritspel, men The Darkness ser underligt ut. Jag tror det är den tecknade stilen i kombination med den något annorlunda 3D-effekten i spelet. Syns bäst när Jackie håller vapen i förstaperson.


signatur

Imperator

Medlem

Jag längtar, och jag väntar gärna om det kanske gör att de kan finslipa spelet lite extra

Medlem

tror de har med att de vill inplantera en stor feature som Multiplayer som de kanske inte tänkte göra från början då första spelets multiplayer sög ordentligt, spelet var det dock inget fel på

Medlem

Jag ser fram emot The Darkness II, men är ändå lite nervös för hur det kommer bli. Starbreeze gjorde ett så bra jobb med orginalet, kommer Digital Extremes att leva upp till det?

Ser fram emot en recension, hoppas FZ jämför stämningen med 1an


signatur

Game long and prosper

Medlem

Slimey.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Tack för det. Hösten blir FÖR kaotisk. Vettekatten hur det ska gå när/om Skyrim och Diablo III krockar ._.

Medlem

coolt öhh nä wtf...coolt öhh nä wtf...ne förresten cooolt eller vänta wtf....kan inte bestämma mig jävligt udda spel..känns som en B skräkkrulle gjord av japaner?

1
Skriv svar