Så populär är kvinnliga Commander Shepard

Medlem

Kvinnlig vid namn "Svulstsuggan" original form sen mass effect 1


signatur

OORRYYEE!!

Medlem
Skrivet av GnutAh:

Kör alltid som male. körde default Shep första playthrough, andra gången blev det custom. Enda gången jag har kört female var i Fallout 3 pga. Black Widow.

Eller så kan du, om du kör som man, välja "Lady killer."

Medlem
Skrivet av CoolOn:
Skrivet av GnutAh:

Kör alltid som male. körde default Shep första playthrough, andra gången blev det custom. Enda gången jag har kört female var i Fallout 3 pga. Black Widow.

Eller så kan du, om du kör som man, välja "Lady killer."

Ja, fast det är MYCKET fler males i Fo3 så man tjänar ju på att köra tjej där.

Medlem

Då jag spelar som good guy Shepard tar jag default male utseendet, då jag spelar som bad guy Shepard så gör jag en sexig asiatisk tjej
Efter de två så brukar jag sitta å mecka med utseendet efter hur jag ska spela.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Har alltid kört som skoningslös kvenna


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

kör original male shepard, vilket jag tycker passar bra


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Inaktiv

"min" Skepard är Commander Shepard.
Shepard är en man, inte kvinna.

Om jag spelar i andra hand som miss shepard så är hon definitivt ute efter Miranda eller Tali. Helklart.


signatur

The Year was 2027..

Medlem

Jag har lirat alla some Jane

Medlem

Spelar också som kvinnlig Shepard, hon har mycket bättre röstskådespelare.

Medlem

Har spelat som både tjej och kille i Mass Effect och tycker faktiskt att Jennifer Hale är sjukt mycket bättre på röstskådespeleri än Mark Meer.

Medlem

Körde originalet först och paragon, sen kvinnlig renegade. Omväxling förnöjer

Medlem
Skrivet av Fairfax:

Jag tror bestämt att vissa här är lite osäkra på sin egen sexualitet. Och då menar jag inte de män som väljer att spela med kvinnliga avatarer.

Nej, för autogynefilerna är bombsäkra i sin.

Medlem

lirar som manlig karaktär, helt enkelt för jag är kille.
Däremot spelar min sambo som kvinna. Dottern ville inte spela ME bara för att man inte kunde vara en utomjording

Medlem

Spelade manlig Shepard i ettan och kvinnlig i tvåan efter att PC Gamer tipsat om att röstskådespeleriet skulle vara bättre. Jag gillar dock båda så jag antar att jag får singla slant om vad jag ska spela som när trean kommer...

Medlem

Kört som båda kön men föredrar nog att ha en kvinnlig rumpa studsandes runt på skärmen...

Fattar inte att så många verkar vara totalt emot att spela kvinnlig om man är man (visst online kanske är en sak men...), spelar ni inte super mario med prinsessan? tomb raider, silent hill...? Ni verkar totalt osäkra i vilket fall som inte kan se spel som kul ist för formande av karaktär, eller rent av kränkande som det verkar tyda på. Kanske beror det på att ni kommer från något land som är emot alla tokigheter eller ev att ni är "unga".

Jag brukar först lira ett par gånger som man, efter det kvinnlig för att se skillnader, kan vara riktigt kul att se faktiskt. Har inte hunnit lira mass effect med kvinnlig än men dragon age och ett fåtal andra rpg har implementerat de båda ganska bra.

Min mass effect karaktär är 100% man och enda karaktär hittills (me1, me2), 100% custom och känns väldigt passande, mycket mer passande än originalet som jag inte gillar alls. I de spel som det finns möjlighet att ändra kör jag alltid unik karaktär dock med få undantag som exempelvis dragon age 2 efter ett antal spelrundor, den kvinnliga karaktären fick vara default och rätt passande dessutom till skillnad mot manliga.

Medlem

lirar alltid femail i allt man kan.

ska man lvla tex vill man ju ha någe fint att titta på ^^

Medlem

Jag har kört med båda två.

Men den kvinnliga röstskådespelaren gör ett bättre jobb.


signatur

Xbox360 is the shit :)

Flakmonkey

Vat inte varför men i mass effect blev det att köra med defaultsnubben. Kan inte mimnas att jag valt att spela som tjej någon gång heller, men har ju ingenting emot när en tjej innehar huvudrollen, är ju en härligt frisk fläkt varje gång... Hur sorgligt det nu än må vara att det fortfarande är något ovanligt

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av ScarFace:

Antar att ignoranta småglin är den nya accepterade generation här på FZ och att den nyomfamnade sensastionjournalistiken är här för att stanna. Går utmärkt hand i hand.

Nej, absolut inte. Sånt skitsnack ska bort men eftersom det är semestertider är modereringen kanske inte så rask som vanligt. Sensationsjournalistiken får du gärna utveckla, men då via pm då det blir lite väl OT.


signatur
Skägg.
10 Chambers

Jag har tagit till storsaxen i den här tråden, alla påhopp på såväl person som sexuella läggningar försvinner bums. Har du fått ett inlägg raderat? Ta dig en rejäl funderare på varför och har du frågor återkom till mig via pm.


signatur
Skrivet av Charstone:

Har alltid spelat Male Shepard, men tycker Shepard är cool vilket kön han/hon än är.

Alexander Shepard

http://social.bioware.com//uploads_user/7000/6056/21199.jpg
http://www.youtube.com/user/Reclusiarch#p/u/2/LTE8TDPYKQU

Varför ser din karaktär ut som en blandning mellan Jamie Foxx och valfri mexikansk såp-operasnubbe?

Medlem

Jennifer Hale's röstprestation gör det stört omöjligt att uthärda Mark Meer's torra, träiga och tråkigt malande röst, tro mig jag körde genom ME som man EN gång men inte mer. Nej en kvinnlig Shepard gör upplevelsen mycket, mycket bättre, Mark Meer förtjänar att experimenteras på av Reapers.

Medlem
Skrivet av dahlbäckkrome:
Skrivet av Charstone:

Har alltid spelat Male Shepard, men tycker Shepard är cool vilket kön han/hon än är.

Alexander Shepard

http://social.bioware.com//uploads_user/7000/6056/21199.jpg
http://www.youtube.com/user/Reclusiarch#p/u/2/LTE8TDPYKQU

Varför ser din karaktär ut som en blandning mellan Jamie Foxx och valfri mexikansk såp-operasnubbe?

För att han är kick ass, och det är bara kick ass karaktärer som ser ut som en blanding mellan Jamie Foxx och valfri mexikansk såp-operasnubbe.

Medlem
Skrivet av skogsvilden:

Jennifer Hale's röstprestation gör det stört omöjligt att uthärda Mark Meer's torra, träiga och tråkigt malande röst, tro mig jag körde genom ME som man EN gång men inte mer. Nej en kvinnlig Shepard gör upplevelsen mycket, mycket bättre, Mark Meer förtjänar att experimenteras på av Reapers.

Hmm, konstigt att dem som gillar kvinnliga Shepards röst måste hävda sig. Visst, ni är i minoritet och dem flesta spelar Male Shepard, men vi försöker inte hota era female Shepards på något sätt. Det är inga problem att ni gillar henne, men för det mesta brukar det bara vara en massa Male Shepard hat.

Medlem

körde den första som kvinna, sen blev det man i det andra spelet sextransplant

Ish
Medlem

"rövanimationen" är något som utvecklare aldrig lyckas göra dåligt när det är kvinnor involverade, just saying.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Skrivet av Ish:

"rövanimationen" är något som utvecklare aldrig lyckas göra dåligt när det är kvinnor involverade, just saying.

Ja det är lite tråkigt att dom flesta speltillverkare aldrig lyckas modellera och animera kvinnor på ett bra sätt, men verkar bli bättre & bättre med det, kanske pga att det krävs flera polygoner (?) Sen ska dom ju överdriva så jäkligt så ser ju oftast förfärliga ut, en anledning mindre att köra kvinnliga karaktärer...

Medlem

Jag tycker alla borde prova på att spela igenom spelen som kvinna om så bara för att få uppleva Jennifer Hales underbara röstskådespeleri!

Ish
Medlem
Skrivet av Dalton Sleeper:
Skrivet av Ish:

"rövanimationen" är något som utvecklare aldrig lyckas göra dåligt när det är kvinnor involverade, just saying.

Ja det är lite tråkigt att dom flesta speltillverkare aldrig lyckas modellera och animera kvinnor på ett bra sätt, men verkar bli bättre & bättre med det, kanske pga att det krävs flera polygoner (?) Sen ska dom ju överdriva så jäkligt så ser ju oftast förfärliga ut, en anledning mindre att köra kvinnliga karaktärer...

Läs om, läs rätt.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Skriv svar