Nya vapen i AssCreed Revelations

Robot
Nya vapen i AssCreed Revelations

Assassin's Creed: Revelations-utvecklarna snackar fler typer av bomber och Ezios nya Eagle Sense.

#assassins-creed-revelations


Medlem
Nya vapen i AssCreed Revelations

När jag såg titeln AssCreed så förstod jag att Herr Lind var i farten igen

Medlem

Haha, jag tänkte på det direkt

Medlem

Lind be a pimp yo! He knows his AssCreed, you know what I'm saying?

Trevlig nyhet, funderar på att plocka upp Assassins Creed-spelen nån gång. Hör ju bara gott och väl om dem

Medlem
Skrivet av DarkZide8:

Lind be a pimp yo! He knows his AssCreed, you know what I'm saying?

Trevlig nyhet, funderar på att plocka upp Assassins Creed-spelen nån gång. Hör ju bara gott och väl om dem

Det tycker jag, de blir bara bättre och bättre för varje del de släpper, tycker jag i alla fall Kostar ju inte så mycket nu längre va`?

Medlem

"Asscreed" igen? Will it never end?!

I see my reputation precedes me!

Medlem

Hehehe AssCreed ^^


signatur

Idono. That's me!

Medlem

Ehh... Bara en fråga :S

Medlem
Medlem

But there are two asses in assassin!

Medlem
Skrivet av fanboyen:

But there are two asses in assassin!

"You can't spell Assassin without "Sin"... and twice the ass!"
- Deadpool

Inaktiv

AssCreed AssCreed... ?

Medlem

Om jag säger Assassins Creed Brotherhood till PC, vad säger ni då? Funderar nämligen på det. Är det minst lika bra som AC2??


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Remus:

Om jag säger Assassins Creed Brotherhood till PC, vad säger ni då? Funderar nämligen på det. Är det minst lika bra som AC2??

Mycket bättre.

Medlem

Vad är poängen med att stava fel i en rubrik? Jag förstår inte, känns bara som ni förlöjlar spelet då. Men grym video till Assassin's Creed: Revalations.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Skrivet av son of RAMBO:
Skrivet av Remus:

Om jag säger Assassins Creed Brotherhood till PC, vad säger ni då? Funderar nämligen på det. Är det minst lika bra som AC2??

Mycket bättre.

Iaf minst lika bra


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Snart kommer laservapnet fram.


signatur
Medlem
Skrivet av mosoloa1:

Vad är poängen med att stava fel i en rubrik? Jag förstår inte, känns bara som ni förlöjlar spelet då. Men grym video till Assassin's Creed: Revalations.

Förkortad, inte felstavad.

Medlem
Skrivet av Jozo:

När jag såg titeln AssCreed så förstod jag att Herr Lind var i farten igen

Haha, så sant som det är sagt.

Medlem

Seriös, AssCreed? Känns det som en bra förkortning?


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Medlem

Känns som att rubriken AssCreed gör att det blir det enda som kommenteras i tråden, oj! nu kommenterade jag också :<

Medlem
Skrivet av Chemical:

Känns som att rubriken AssCreed gör att det blir det enda som kommenteras i tråden, oj! nu kommenterade jag också :<

Exakt! Folk skiter i nyheterna och bryr sig om rubriken haha :P.
Fast det är en grym förkortning faktiskt :).


signatur

Det tar alltid längre tid än man tror, sa Kanin. Hur lång tid tror du att det tar? frågade Ru.

Jag fattar mig inte på designen av fz's sida, varför lägga rubriken bredvid bilden och inte över, och sedan textbeskrivningen bredvid?!

I vilket fall så ser jag fram emot detta spel, även om det av någon korkad anledning förkortas AssCreed på detta forum

1
Skriv svar