Uppdatering 19 Juli

Medlem
Uppdatering 19 Juli

I Tisdags skickades en uppdatering som enligt Major Nelson inte gör något förutom att förbereda inför några uppdateringar senare i år. Men plötsligt hittar jag i System Settings>Console Settings>Display att jag kan ställa in skärmstorlek och 3DTV inställningar. Har någon annan märkt detta?


signatur

Övning ger träning.

Medlem

Jag kollade precis och jag har inte dessa inställningar tillgängliga, och jag har senaste updaten från häromdagen inlagd.

Jag hade däremot en gråad meny med "format" kan det var där inne de dära inställningarna gömmer sig?
Att den var gråad beror nog på att jag har xboxen kopplad via DVI-A (HDMI till DVI adapter)till en skärm som bara klarar 60Hz.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

"Bara" 60Hz?


signatur

Övning ger träning.

Medlem
Skrivet av SPARTAN-123:

"Bara" 60Hz?

Ja, jag menar ju till skillnad från 120Hz:are som krävs för 3D gaming/film med shutterglasögon


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Aja, jag har TV. Men skärmstorlek har du väl?


signatur

Övning ger träning.

Medlem
Skrivet av Zymac:

Jag hade däremot en gråad meny med "format" kan det var där inne de dära inställningarna gömmer sig?

Nej, jag hittade dem direkt på Display-menyn.


signatur

Övning ger träning.

Medlem

Nej, skärmstorlek kan jag heller inte välja, bara upplösning, men det har man ju alltid kunnat.

Mysko


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Zymac:

Nej, skärmstorlek kan jag heller inte välja, bara upplösning, men det har man ju alltid kunnat.

Mysko

Jag trodde att du menade att du inte kunde testa 3D inställningen för att du inte hade 3D-skärm, men jag tänkte att du kunde testa skärmstorlek eftersom du förmodligen har storlek på din skärm.


signatur

Övning ger träning.

Medlem
Skrivet av Zymac:

Jag hade däremot en gråad meny med "format" kan det var där inne de dära inställningarna gömmer sig?

Med "format" menas 4:3 eller 16:9, d.v.s. widescreen eller inte.


signatur

Övning ger träning.

1
Skriv svar