The Old Republics Collector's Edition läckt?*

Inaktiv
Skrivet av nekered:
Skrivet av mrpeters:

Själv får jag köpa SW:ToR CE för 900 kr ^^
Tack vare Webhallens låga pris när jag förbokade sparar jag 600 kr

Hur fick du detta pris? webhallen tar 1499kr för CE...

Webhallen hade placeholder pris sen långt innan idag, jag bokade mitt för några månader sedan och då kosta det 1100 kr, det är ingen grym rabatt, men det är något.

Medlem

fy fan lucky Bästellde DE editon själv... för 1k hade jag nog tagit CE..

AW8
Medlem

Förhandsbokade det vanliga spelet nyss!

There is no emotion, there is peace!


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem
Skrivet av gnu:

900 CE på webhallen? förklara plz

Skrivet av nekered:
Skrivet av mrpeters:

Själv får jag köpa SW:ToR CE för 900 kr ^^
Tack vare Webhallens låga pris när jag förbokade sparar jag 600 kr

Hur fick du detta pris? webhallen tar 1499kr för CE...

Jag förbokade spelet den 11e mars 2011 och då kostade det 899 kr + 18 kr frakt (Silver medlem) vilket gör att jag på sätt o vis får en rabatt på 600 kr ^^

Medlem

coolt att de skriver "Due to high demand and limited quantities of Star Wars™: The Old Republic™,...." på sidan de säljer den digitala versionen. Undrar hur en digital version kan vara i " limited quantities".

https://preorder.origin.com/?&locale=sv_SE

Medlem

Jag bokade min CE på Webhallen för över ett år sedan, den 2 juni 2010. Ska betala 908 kronor med frakt och allt. Trevligt, faktiskt.

Medlem

Säga vad man vill om spelet, riktigt snyggt spelfodral var det, Kotor stil fullt ut


signatur

Game long and prosper

Medlem

bokade mitt exeplar för länge sen då kostade det 899 på webbhallen men dom kommer att ändra det så man betalar 1499 för dom skrev då man bokar att priser är inte exakta så dom kan ändras

Medlem

oooooooooh,,, Must have


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem
Inaktiv
Skrivet av tommmme:

bokade mitt exeplar för länge sen då kostade det 899 på webbhallen men dom kommer att ändra det så man betalar 1499 för dom skrev då man bokar att priser är inte exakta så dom kan ändras

Nej, det kommer dom inte göra. Jag ringde supporten och dom sa du betalar priset som stod när du bokade spelet.

Skrivet av ingen aning:

läckt???, vafan snackar ni om? http://www.swtor.com/preorder

Nyheten skrevs innan det bekräftades.

Medlem

Drygt 1300 på brittiska game... Kommer nog sänkas en del tills release då dom brukar ligga långt under dem svenska priserna, så det väntar jag mer än gärna på


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Combi ..... fan vad guld tjänar 600kr ,då kan jag köpa ett spel till och det blir som jag fick det på köpet:D

Medlem
Skrivet av tommmme:

Combi ..... fan vad guld tjänar 600kr ,då kan jag köpa ett spel till och det blir som jag fick det på köpet:D

Hur menar du att du "tjänar" pengar genom att spendera dem?

Du kanske betalar mindre, men du tjänar inte ett skvatt.


signatur

Rollspelsguru
Community Developer på Sharkmob
fd. Sr. Community Manager på Battlestate Games

Medlem
Skrivet av fisk:
Skrivet av tommmme:

Combi ..... fan vad guld tjänar 600kr ,då kan jag köpa ett spel till och det blir som jag fick det på köpet:D

Hur menar du att du "tjänar" pengar genom att spendera dem?

Du kanske betalar mindre, men du tjänar inte ett skvatt.

jaja så noga är det it jag tjänar ju pengar för jag räknade att betala 1499 så jag tjänar ett spel på köpet kanske dark souls , pengarna för spelet har jag redan räknat som förlorade hehe

Medlem
Skrivet av storm72:

coolt att de skriver "Due to high demand and limited quantities of Star Wars™: The Old Republic™,...." på sidan de säljer den digitala versionen. Undrar hur en digital version kan vara i " limited quantities".

https://preorder.origin.com/?&locale=sv_SE

Det är preorder-versionerna som har begränsade nycklar. Annars pallar inte servrarna trycket om en obegränsad mängd ska tanka spelet och logga in samtidigt. Därför har de beräknat kapaciteten och släpper en viss summa nycklar därefter.

Medlem
Skrivet av tommmme:
Skrivet av fisk:
Skrivet av tommmme:

Combi ..... fan vad guld tjänar 600kr ,då kan jag köpa ett spel till och det blir som jag fick det på köpet:D

Hur menar du att du "tjänar" pengar genom att spendera dem?

Du kanske betalar mindre, men du tjänar inte ett skvatt.

jaja så noga är det it jag tjänar ju pengar för jag räknade att betala 1499 så jag tjänar ett spel på köpet kanske dark souls , pengarna för spelet har jag redan räknat som förlorade hehe

Ursäkta, jag visste inte att jag talade med en idiot. Visst tjänade du pengar bäste vän. Tack och adjö.


signatur

Rollspelsguru
Community Developer på Sharkmob
fd. Sr. Community Manager på Battlestate Games

Medlem
Skrivet av fisk:
Skrivet av tommmme:
Skrivet av fisk:
Skrivet av tommmme:

Combi ..... fan vad guld tjänar 600kr ,då kan jag köpa ett spel till och det blir som jag fick det på köpet:D

Hur menar du att du "tjänar" pengar genom att spendera dem?

Du kanske betalar mindre, men du tjänar inte ett skvatt.

jaja så noga är det it jag tjänar ju pengar för jag räknade att betala 1499 så jag tjänar ett spel på köpet kanske dark souls , pengarna för spelet har jag redan räknat som förlorade hehe

Ursäkta, jag visste inte att jag talade med en idiot. Visst tjänade du pengar bäste vän. Tack och adjö.

haha någon är på dåligt humör jaja vi lämnar det där och hoppas spelet levererar då det släpps!

Medlem
Skrivet av fisk:
Skrivet av tommmme:
Skrivet av fisk:
Skrivet av tommmme:

Combi ..... fan vad guld tjänar 600kr ,då kan jag köpa ett spel till och det blir som jag fick det på köpet:D

Hur menar du att du "tjänar" pengar genom att spendera dem?

Du kanske betalar mindre, men du tjänar inte ett skvatt.

jaja så noga är det it jag tjänar ju pengar för jag räknade att betala 1499 så jag tjänar ett spel på köpet kanske dark souls , pengarna för spelet har jag redan räknat som förlorade hehe

Ursäkta, jag visste inte att jag talade med en idiot. Visst tjänade du pengar bäste vän. Tack och adjö.

*skämtar* Jag köpte en gammal Volvo för 30 tusen spänn så egentligen så tjänade jag 1,5 miljon när jag inte köpte mig en Ferrari istället. Najs!

Skämt åsido! Super najs att försläppet är igång och även riktigt najs att vissa av er har gjort ett klipp och fått en rabatt på Collectors Edition. Blir en sån för mig med men till full pris, det har jag ju råd med nu när jag inte köpte en Ferrari.

Medlem
Skrivet av vortex500:
Skrivet av fisk:
Skrivet av tommmme:
Skrivet av fisk:
Skrivet av tommmme:

Combi ..... fan vad guld tjänar 600kr ,då kan jag köpa ett spel till och det blir som jag fick det på köpet:D

Hur menar du att du "tjänar" pengar genom att spendera dem?

Du kanske betalar mindre, men du tjänar inte ett skvatt.

jaja så noga är det it jag tjänar ju pengar för jag räknade att betala 1499 så jag tjänar ett spel på köpet kanske dark souls , pengarna för spelet har jag redan räknat som förlorade hehe

Ursäkta, jag visste inte att jag talade med en idiot. Visst tjänade du pengar bäste vän. Tack och adjö.

*skämtar* Jag köpte en gammal Volvo för 30 tusen spänn så egentligen så tjänade jag 1,5 miljon när jag inte köpte mig en Ferrari istället. Najs!

Skämt åsido! Super najs att försläppet är igång och även riktigt najs att vissa av er har gjort ett klipp och fått en rabatt på Collectors Edition. Blir en sån för mig med men till full pris, det har jag ju råd med nu när jag inte köpte en Ferrari.

haha precis vad jag menar dok var jag lite orolig att det skulle släppas sent nästa år, men då dom börjar med det hära känns det som det kanske blir i år

Medlem

Webhallen säljer redan PS4.

http://www.webhallen.com/spel/playstation_3/135975-playstatio...

Finns det inte att köpa på Webhallen så är det inte ens ett rykte...

Medlem

Jo, men webhallen är ju ett stort skämt också...


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Gjorde min bokning 2009 på webhallen, var ju tur det, lite billigare i alla fall


signatur

Aeternitas vitae resonat tamquam imago

Inaktiv

Har bokat min hos Webhallen... Hohoho vad jag längtar...


signatur

ASUS Maximus Gene-Z | Intel i5 2500 3.3GHZ (OC 4.3GHZ) | 16GB DDR3 1600MHZ | 1xEVGA GTX 670 2GB FTW | DELL U2412M | 2x1TB 7200rpm HD

12
Skriv svar