Spelhistoriens bästa samlag!

Robot
Spelhistoriens bästa samlag!

Försök att tänka dig en lista så het, svettig och pinsam att du rodnar ända ner till tåspetsarna. Idag ger vi dig just en sådan. Mycket nöje.


Medlem
Spelhistoriens bästa samlag!

WTF?! Detta på FZ?


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Oväntat... lite speltorka varning på detta.

Medlem

Fahrenheit-scenen är faktiskt ett stycke spelhistoria som lyckats beröra mig. Hela introt när man spelar gitarr för sitt ex tycker jag är riktigt mysigt. Dock lyckades jag fucka up dialogvalet så den stämning som byggdes upp genom mitt fina gitarrspelande blev ett riktigt antiklimax när hon bad mig lämna lägenheten

Inaktiv

Hahaha perfekt sommarläsning.
Ni glömde dock 3d sexvilla och rapeplay. Där är det jäklar inget eftermys där inte!

Medlem

Sexai Pr0nz!

Det är enda jag kan säga åt det här ::P

Medlem

---> 3D Sexvilla 2!
Å andra sidan är det ett rent sexspel med minimalt storymode.


signatur

Spelar mest: State of Decay 2

Medlem

Lågt FZ.
Om ni fortsätter med sådana här värdelösa inslag så får det bli andra spelsidor framöver.

Medlem

Det var då ingen maraton sex där inte.

Medlem

Listor läser jag väldigt gärna, men den här listan var lite B måste jag ändå säga

Medlem

Gillar att man inte ens har med den som kan va bland dom större. Waitcher 1-2

Medlem

Varninig för nyhetstorka?

Medlem

Rätt trevlig läsning, även ifall de tidigare listorna har hållit en lite högre standard

Förresten, "– Good, then let us waist no more time with foolish talk." måste väl vara ett stavfel?

Waist -> waste

Medlem

Haha, fallout var fan bäst

Medlem
Skrivet av Lord_Martin:

Lågt FZ.
Om ni fortsätter med sådana här värdelösa inslag så får det bli andra spelsidor framöver.

Hejdå.

Inaktiv

Haha det här är ju klockrent. Tycker man inte detta är roligt lär man ju vara oskuld och blir ledsen/grinig över att läsa om nåt underbart man aldrig fått uppleva, vilket jag har förstående för på ett sätt.

Good job FZ

Medlem

vart fan är the witcher 2?

Inaktiv
Skrivet av anon_78917:

Haha det här är ju klockrent. Tycker man inte detta är roligt lär man ju vara oskuld och blir ledsen/grinig över att läsa om nåt underbart man aldrig fått uppleva, vilket jag har förstående för på ett sätt.

Good job FZ

Jag har fått intrycket av att många här är yngre men jag kanske har fel.


signatur

a"C"RED -

Medlem

AssCreed och "spelhistoriens bästa samlag", sen var det väl nån mer artikel som sex för ett tag sen. Minns att Leisure Suit Larry var med... Visst kan det vara lite småkul, men det känns mer som FZ hamnat i nån slags pubertet.

Medlem
Skrivet av darknshy:

Jag har fått intrycket av att många här är yngre men jag kanske har fel.

Än sen? Varför denna moralpanik? Människor har sex och jag tror även yngre människor från 12 och uppåt borde veta det vid det här laget.

Dessutom var det här gjort på ett roligt sätt med glimten i ögat. Slappna av.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Inaktiv
Skrivet av darknshy:
Skrivet av SprengdPanda:

Haha det här är ju klockrent. Tycker man inte detta är roligt lär man ju vara oskuld och blir ledsen/grinig över att läsa om nåt underbart man aldrig fått uppleva, vilket jag har förstående för på ett sätt.

Good job FZ

Jag har fått intrycket av att många här är yngre men jag kanske har fel.

Jaha.

Och vad spelar det för roll?

Medlem
Skrivet av Voorhees:

Haha, fallout var fan bäst

hehe idd, den där roboten fick mig o skratta som fan


signatur

Dont force your weakness upon me!

Medlem

Storm i ett vattenglas


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

Mass Effect.


signatur

Den som vet vet.

Inaktiv
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av darknshy:

Jag har fått intrycket av att många här är yngre men jag kanske har fel.

Än sen? Varför denna moralpanik? Människor har sex och jag tror även yngre människor från 12 och uppåt borde veta det vid det här laget.

Dessutom var det här gjort på ett roligt sätt med glimten i ögat. Slappna av.

Ingen moralpanik här inte. Jag sa aldrig att det var dåligt eller hur?

Personligen skulle jag inte bry mig det minsta om det var barnporr eller snuff som prydde startsidan.


signatur

a"C"RED -

Medlem
Skrivet av darknshy:
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av darknshy:

Jag har fått intrycket av att många här är yngre men jag kanske har fel.

Än sen? Varför denna moralpanik? Människor har sex och jag tror även yngre människor från 12 och uppåt borde veta det vid det här laget.

Dessutom var det här gjort på ett roligt sätt med glimten i ögat. Slappna av.

Ingen moralpanik här inte. Jag sa aldrig att det var dåligt eller hur?

Personligen skulle jag inte bry mig det minsta om det var barnporr eller snuff som prydde startsidan.

Okej, då missförstod jag dig.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Tycker det är lite risigt att inte Phantasmagoria är representerat. Världens bästa "matad-med-inälvor-genom-tratt"-sexet evar!


signatur
Medlem
Skrivet av indigun:

vart fan är the witcher 2?

+1

Medlem
Skrivet av indigun:

vart fan är the witcher 2?

+1


signatur

hejsanhejsanhejsan

Var är Leisure Suit Larry??

Skriv svar