Catherine till Europa

Robot
Catherine till Europa

Deep Silver är glada. Katherine och Catherine bråkar och vi europeer skrattar.

#catherine, #deep-silver, #atlus


Medlem
Catherine till Europa

Då får vi nöjet att stapla lådor!


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Utmärkt, det här ska införskaffas!

En sak som jag precis kom att tänka på dock, kan de inte bara göra så att översättningar kan laddas ner som language packs? Internet är ju inte precis ovanligt nu, så att ladda ner språk som separata paket är inte så svårt.
Då kan spelet släppas omedelbart, utan att behöva vänta på att översättningen ska bli klar och inkluderas på skivorna.

Medlem

Kommer man kunna ändra talat språk med undertext eller kommer man bara kunna ha engelska? Är inte så förtjust i dubningar från japanska till engelska gillar helt enkelt inte dom engelska rösterna.

Medlem

Klemens Kundratitz kan vara ett av de roligaste namn jag någonsin sett. Respekt!

Håller för övrigt med att originalsprik + textning brukar fungera bäst i nästan alla fall oavsett originalspråk

Medlem

Vad jag läst så finns det inte med, men dubbningen ska tydligen vara utmärkt.

Inaktiv

Undrar om det blir som 3D Dot Game Heroes utgivare i EU.
Kom en patch till US 3DDGH som fixade en del buggar, samt gjorde de fruktansvärda minigame't dash rush enklare.

Men patchen kom aldrig till EU.

Medlem

Helt underbart!

Kommer det en likadan Collector's edition hit som US fick så kommer jag att explodera av glädje!

Medlem

Dag 1 köp. Om inte för spelets skull så för att uppmuntra utvecklare att våga sig på nåt nytt emellanåt.


signatur
Medlem

Nä nu blir jag glad

Medlem

sweet. Hoppas det blir iår bara. Pallar inte vänta mer (x

Medlem

Helt rätt av Deep Silver!
Till skillnad från andra utgivare (Activision, EA m.fl) tycks de bry sig om mer än bara kortsiktig vinst, de vågar ta risker och släppa "mindre" men fortfarande bra spel
Allt behöver ju inte vara CoD, eller? ^^

1
Skriv svar