The Last Starfighter

Skägg.
10 Chambers
The Last Starfighter

The Last Starfighter kanske inte håller än idag men jag vet inte hur många gånger jag såg den som liten palt, hur jag drömde om att alla rymdspel var rekryteringsportaler till intergalaktiska krig. Eftersom jag aldrig klarade Star Wars på Nes kanske det var lika bra...

#blogg


signatur
Medlem
The Last Starfighter

En riktig klassiker. Såg den en helg när jag var hos min pappa när jag var liten, och när jag blev äldre letade jag överallt efter den. Och så fick man syn på den på blu-ray... wiho!


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Den är, för att använda ett barnsligt uttryck: "Asbra!" Har nog sett den 20 gånger. Vilken CGI eller hur?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Den är, för att använda ett barnsligt uttryck: "Asbra!" Har nog sett den 20 gånger. Vilken CGI eller hur?

Mhm, snacka om att de snodde CGI-stilen från TRON.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

Crazy stuff, right there!

Artdirectorn James D. Bissell som jobbade på "300", "The Rocketeer", och "E.T." var involverad i "TLS", vilket är ganska intressant nu när jag tänker efter, får det finns en genomgående stil i alla hans filmer...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar