Ogästvänlig ödemark i Rage

Robot
Ogästvänlig ödemark i Rage

Gillar du ödemark, våld och Id Software? Ta dig en titt i vårt filmarkiv.

#id-software


Medlem
Ogästvänlig ödemark i Rage

WOW. De måste spanat in BJ Penn för karaktären @ 2:35 . Sjukt likt .
Ett självklart köp detta.

Medlem

Jag vet inte vad jag ska tycka, det ser så coolt ut på sina håll, men ibland ser det ut som skit. Jag väntar på er recension FZ

Ish
Medlem

Jag får borderlands vibbar, men ändå inte.. Är den straight up pangare eller vad?


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Jag tycker det här spelet ser fränt ut, men har undrat en sak rätt länge nu.
Kommer det att vara helt öppna världar nu eller kommer det vara laddningstider på vissa ställen typ om man åker in i en stad eller nåt?

Medlem

Det blir säkert laddningstider men dom blir nog säkert få och inte med jämna mellanrum, alla fall hoppas det.

Ser ut som en snyggare version av Fallout 3 (exklusive fordon)...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Medlem

Ska helt klart testas men jag misstänker KRAFTIGT bristfällig frihet för spelaren. Tror inte att man kan "forka" storyn särskilt mycket om ens alls, tror interaktionen med karaktärerna blir bristfällig, tror att världen är ungefär lika "Open World" som Vampire The Masquerade Bloodlines...

Ska spela men oroar mig för att gameplayen kommer bli som Doom 3 med lite finesser och bilar vid statiska platser.

Medlem

Precis som Ish får jag Borderlandsvibbar. Men lägger jag det åt sidan ser det jävligt awesome ut.


signatur

Trust is for fools...

Medlem

Tycker det här spelet blir mer o mer ointressant ju mer jag ser det.
Första trailern tyckte jag var hur cool som helst, men nu: njaaaaaa

Medlem

Håller med. Det är som dom säger, storyn kommer i första hand. Så vi kan nog förvänta oss minimal frihet om man jämför med ett spel som Far Cry 2. Det utrymmet man får att utforska är nog dom små pauserna dom lägger in efter en shootout tex. sen tar storyn över igen. Vi får se hur det blir om det släpps någon gång !

Medlem

openworld då man kan springa fritt hade gjort att jag förbeställer det här spelet så fort det går

Medlem

Även detta spel verkar ha nappat på Firefly-musiken.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Tycker det verkar skitcoolt, hoppas bara att det verkligen är open world. Som t.ex. Fallout 3. Hur som helst ser jag fram emot Rage baserat på det jag vet om spelet just nu.

Medlem

Har väntat 5 år eller mer på detta och jag ska fixa det då det kommer, skiter fullständigt i om det kommer vara komplett skit eller inte, jag ska fixa det och tror det inte ens kommer vara i närheten av skit då alla ID software spel har alltid varit gudomligt bra


signatur

ID software, FPS gudarna!

Medlem

bara jag som kunde nämna ett spel som redan gjort det från förra eller förrförra året för varje sak de tyckte var innovativt med det här spelet? =P men som folkt säger, id Software har sällan missat målet ... firefly ftw


signatur

It's something to do with quantum, isn't it?

1
Skriv svar