Klassuppvisning från The Old Republic

Robot
Klassuppvisning från The Old Republic

På Comic-Con-rullen visar Bioware upp alla åtta grundklasser. Pang, boom, swoosh.

#star-wars-the-old-republic, #bioware, #ea


Medlem
Klassuppvisning från The Old Republic

Fan hoppas det blir ett riktigt bra spel. Är orolig att det blir riktigt..... mediokert...


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Medlem

Det kan nog på sin höjd ta en del folk från wow tills nästa expansion kommer. Meh.

Medlem

Ska bli gutt å få sätta tänderna i detta spel.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Får inte direkt någon stark känsla för spelet än. Vill så gärna att det ska bli bra och kommer säkerligen köpa det, men ja, det ser än så länge inte så bra ut som jag hade hoppats.

Medlem

Ju mer man ser av detta spel inser man vilken flopp det kommer bli. Blizzard Titan är väl det ända som kan ha samma kvalitet som wow.


signatur

AYY LMAO

Medlem

Tror på spelet men känns inte som det kommer ge mmorpg något nytt mer än story o.O

Medlem

Jag hoppas att gameplay är bättre in-game. Animationerna är mediokra på sin höjd och striderna ser väldigt statiska ut. Inget blod eller andra effekter förutom "sparks" tills någon faller ihop på golvet och striden är över.

Medlem

Man har fått en liten negativ känsla av spelet pga att de släppte gameplay klipp som var tråkigt för tidigt imo. men jag hoppas verkligen att det blir bra!

Medlem
Skrivet av cyax:

Jag hoppas att gameplay är bättre in-game. Animationerna är mediokra på sin höjd och striderna ser väldigt statiska ut. Inget blod eller andra effekter förutom "sparks" tills någon faller ihop på golvet och striden är över.

Blod när dom använder laservapen?

Medlem
Skrivet av Haziza:

Ju mer man ser av detta spel inser man vilken flopp det kommer bli. Blizzard Titan är väl det ända som kan ha samma kvalitet som wow.

Kvalitét? Hah! Vilken kvalitét? De ständigt återanvända 3d modellerna? De extremt lätta questen som bara kräver att du använder auto-attack? Den enda multiplayern WoW ens har förutom Multiplayer (som är väldigt kul förresten) är sina raider - vilket de släpper 7 bossar per halvår eller något nu, och som du bara lirar några timmar ett par timmar i veckan. Och förstås de superlätta dungeons som det bara finns totalt 8 av eller något och som vi redan kört en miljon gånger.

Det är dags att inse att WoW inte längre erbjuder särskillt mycket kvalitét, och inte heller kvantiét heller för den delen, det erbjuder inte så mycket alls. Jag har förnekat det själv, men det är bara att inse - Blizzard har horat ut World of Warcraft för några extra subs.

Som tur är lär swtor rädda oss.

Medlem

Verkar sjukt stelt. Animationerna ser verkligen ut som 2002.

Medlem

Ju mer man ser från spelet desto mer "same ol' same ol'" ser det ut som... stilla stående fiender som står och väntar på att man ska slå dom eller gå inom deras 5 meter aggro radius... behövs ett MMO med line of sight på fiender, som attackerar dig så fort dom ser dig, MMO som utvecklar striderna till mer än livmätare + rage/stamina/mana och cooldowns på attacker.

Finns ett par som försökt på vissa delar men tyvärr är dom oftast så mycket sämre på det andra t.ex. Age of Conan gjorde närstrider betydligt roligare än de flesta MMO, Dungeons and Dragons online lika så (dvs ej target baserad melee utan du träffar det som står framför dig), Eve med dess extremt dynamiska faktioner (istället för tråkiga standard good vs evil pvp där det är 2 lag mot varandra som aldrig kommer bli dynamiskt, balanserat eller speciellt intressant).


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Skrivet av Khorney:

Blod när dom använder laservapen?

Används ju inte bara laservapen.

Medlem

Ifall dom inte hade kört kliché VM så hade ju trailern vart något bättre hahah. Är så extremt osäker på det här spelet så, måste verkligen pröva det innan jag kan bestämma mig. Så mycket potential, men så mycket som verkar dåligt utfört också.

Medlem

Galet najs att lira Bounty Hunter. Jango Fett nummer 2

Medlem
Skrivet av cyax:
Skrivet av Khorney:

Blod när dom använder laservapen?

Används ju inte bara laservapen.

Sen när fanns det blod i överhuvudtaget i Star Wars universumet? ( Undantaget må då vara scenen i episod 4, då Obi-Wan hugger av Ponda Babas arm i Mos Eisley Cantinan )

Medlem
Skrivet av Warwick:
Skrivet av Haziza:

Ju mer man ser av detta spel inser man vilken flopp det kommer bli. Blizzard Titan är väl det ända som kan ha samma kvalitet som wow.

Kvalitét? Hah! Vilken kvalitét? De ständigt återanvända 3d modellerna? De extremt lätta questen som bara kräver att du använder auto-attack? Den enda multiplayern WoW ens har förutom Multiplayer (som är väldigt kul förresten) är sina raider - vilket de släpper 7 bossar per halvår eller något nu, och som du bara lirar några timmar ett par timmar i veckan. Och förstås de superlätta dungeons som det bara finns totalt 8 av eller något och som vi redan kört en miljon gånger.

Det är dags att inse att WoW inte längre erbjuder särskillt mycket kvalitét, och inte heller kvantiét heller för den delen, det erbjuder inte så mycket alls. Jag har förnekat det själv, men det är bara att inse - Blizzard har horat ut World of Warcraft för några extra subs.

Som tur är lär swtor rädda oss.

Du får gärna tro att det blir något bra, men jag är rätt säker på att spelet inte alls blir något direkt top mmo. Folk lirar wow just för att det är bra gjort, annars hade det inte alls vart så stort som det är. Det är fakta. Titan är det ända som kommer kunna döda wow.


signatur

AYY LMAO

Medlem

Trooper? Starship Trooper you mean?

Medlem

Bara jag som märkte att alla "onda" karaktärer såg ungefär mörkhyade ut?

Medlem

Det börjar känns som att release inte är allt för långt bort. Med tanke på alla nyheter och grejer från TOR. Saker och ting börjar röra sig... It is... ALIVE!

Skrivet av nilsmull:

Bara jag som märkte att alla "onda" karaktärer såg ungefär mörkhyade ut?

Tainted by the dark side

Medlem

har lirat betan ett tag nu och om jag säger såhär, kommer inte bli ett köp för mig

Moderator | Testpilot
Skrivet av Haziza:
Skrivet av Warwick:
Skrivet av Haziza:

Ju mer man ser av detta spel inser man vilken flopp det kommer bli. Blizzard Titan är väl det ända som kan ha samma kvalitet som wow.

Kvalitét? Hah! Vilken kvalitét? De ständigt återanvända 3d modellerna? De extremt lätta questen som bara kräver att du använder auto-attack? Den enda multiplayern WoW ens har förutom Multiplayer (som är väldigt kul förresten) är sina raider - vilket de släpper 7 bossar per halvår eller något nu, och som du bara lirar några timmar ett par timmar i veckan. Och förstås de superlätta dungeons som det bara finns totalt 8 av eller något och som vi redan kört en miljon gånger.

Det är dags att inse att WoW inte längre erbjuder särskillt mycket kvalitét, och inte heller kvantiét heller för den delen, det erbjuder inte så mycket alls. Jag har förnekat det själv, men det är bara att inse - Blizzard har horat ut World of Warcraft för några extra subs.

Som tur är lär swtor rädda oss.

Du får gärna tro att det blir något bra, men jag är rätt säker på att spelet inte alls blir något direkt top mmo. Folk lirar wow just för att det är bra gjort, annars hade det inte alls vart så stort som det är. Det är fakta. Titan är det ända som kommer kunna döda wow.

Samma där att du får tro vad du vill. Ingen vet något om Titan, enda man vet är att det inte kommer vara bättre än WoW på det sättet att spelen inte kommer konkurera med varandra vilket fortfarande är sagt. Förstår du inte så googla eller tänk efter.. Två helt olika spel.. Dem konkurerar inte med varandra..

Sen låter du som en Blizzard fanboy. Just saying.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Oneone:

har lirat betan ett tag nu och om jag säger såhär, kommer inte bli ett köp för mig

Och vad är det för beta ? -.- Inte ens hört dom dragit i gång stängda betor.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Oneone:

har lirat betan ett tag nu och om jag säger såhär, kommer inte bli ett köp för mig

Och vad är det för beta ? -.- Inte ens hört dom dragit i gång stängda betor.

Alphan har varit igång ett bra tag.

Medlem

Jag avvaktar free trial, att ge sig in i MMO-träsket vid release brukar inte vara en bra upplevelse.


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Oneone:

har lirat betan ett tag nu och om jag säger såhär, kommer inte bli ett köp för mig

Och vad är det för beta ? -.- Inte ens hört dom dragit i gång stängda betor.

Dom har haft beta superlänge.

Medlem

Jag har testat och det är väldigt mycket grinding enligt mig, värdelöst gameplay.

Moderator | Testpilot
Skrivet av xermalk:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Oneone:

har lirat betan ett tag nu och om jag säger såhär, kommer inte bli ett köp för mig

Och vad är det för beta ? -.- Inte ens hört dom dragit i gång stängda betor.

Alphan har varit igång ett bra tag.

Ah, på så vis!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

123
Skriv svar